Latter

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Idag så måtte jeg felle en tåre, ble så overrasket , lille her smilte sånn før idag og plutselig så begynte han og le. Det var kjekt:) deres begynt og le?;)

Ja det var helt fantastisk, hver gang det skjer noe nytt så er vi hjemme hos min mor, forrige gang så rullet han,hehe.
hehe:) så gøy:)

Lille her har bare delvis rullet en gang (les: hun bikka nesten rundt en gang da hun lå på magen og ble litt for ivrig)

Har fått litt latter her også:-) Nydeligste lyden<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Spente på hva tid neste gang den latteren kommer:) ja er ikke ofte han ruller rundt da
Her har hun bare rullet en gang og det var i går :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han har ikke ledd så mange ganger, to-tre ganger, tror jeg. Sist nå tidligere i kveld, av ingenting. :p Bar ham inn på badet for å skifte bleie, og hører plutselig at han ler på skulderen min. :p

Ååh- gleder meg til første latteren :) Jeg husker da storesøster fikk sin første ordentlige latterkrampe- husker ikke helt hvor mange mnd det var, men det var så utrolig gøy! Det var Dum Dum Boys på radioen med Splittet pine, og jeg sang med på refrenget og gjorde til stemmen min- og hun lo like mye hver gang! Hærlig <3 Gleder meg til det samme med lillesøster! :)

Maria har nettop ledd for første gang tidligere i uken..! Såå deilig lyd :) hun er generelt sparsom med lydene, så ble skikkelig overrasket!

Back
Topp