Latter!!

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Er det mange bebiser som smiler og ler her inne?? Casper lo for et par uker siden.. gud, så herlig :))

Å ja! Det har lillemann gjort en bra stund nå! og særlig når vi skifter eller bader, da babler han i vei og smiler og ler, og det er helt fantastisk     smiler også når han ser mammaen og pappaen sin og når han ligger under lekstativet sitt, da "snakker" han med figurene sine og ler når han får til å treffe de! (han kaver rundt og treffer tilfeldig noen ganger :p )

ho smiler veldig mye, men ho klarer ikke å le ordentlig ennå. Ser ut som ho prøver noen ganger da, for ho smiler kjempe stort og lager lyd som kan minne litt om latter.. Men er ikke sikker :)

Snakker gjør ho HELE tiden, ho kommer til å bli den pappegøya :)

Hehe:)

Har ikke fått den ordentlige latteren enda, men smilene og bablingen er ikke noe å si noe på <3
Gleder meg til den kommer!! :D

Her ler han massemasse hver eneste dag, det er så herlig!

Her ler han kun i søvne, men smiler og babler masse i våken tilstand.

Hun smiler, og halvveis ler. Men hun kan være litt kjip på begge deler... Blir lettere og lettere for hver dag å få henne til å smile:)

Ikke enda. Han smiler med hele kroppen, lager skikkelige gledeslyder og er så deilig og flott der han lager godlyder og babler, men ler ikke helt enda. Tror ikke det er så lenge til da. =)

Lillegutt lo ordentlig for første gang idag! :) det var helt fantastisk å høre på :)

lille jenta her i huset smiler og prater masse.. men hun har litt vanskelig med å le, jeg liker å sammenligne latteren hennes med Sheldon i "the big bang theory"..

her ler han sikkelig når han ser seg sjøl i speilet!! Det er så herlig og ikke minst kjempe vittig! 

Åååhhhh!!! Fikk den første latteren i dag - helt fantastisk!! *gåsehud*
Han skvatt skikkelig stakkars da jeg jubla - haha!! :D

Back
Topp