Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
Gullet har sånn nesten-latter-men-jeg-prøver-så-godt-jeg-kan-i-ett-par-sekunder-å-presse-ut-litt-latter,he he he!!
ORIGINAL: Sl0th
Jeg syns det har hørtes ut som Nathaniel har ledd i noen uker.. (husker ikke når jeg hørte det første gang) men det har bare vært et par ganger, aner ikke om det eller ikke... Sikkert ikke, men det høres ut som har prøver å le på en måte[8|]
ORIGINAL: Mialille
Min lille Julie hadde skikkelig latter i går når jeg badet henne. Skulle til å vaske henne under haka med varm, våt klut, da det kom. Jeg stoppet opp først, for å høre etter. Men hun stoppet da, og bare smilte. Så da prøvde jeg på nytt. Og da kom det mer. Jeg flirte godt med henne, til tårene mine trillet. HERREVERDEN for en herlig lyd! :)
Gleder meg til neste gang. :P Har prøvet å kile henne under haka i dag, så pappaen skulle få høre, men uten hell. Latteren vil hun nok bare dele med mammaen sin en stund til. ;)
Hun var forresten 7 uker og 4 dager i går. :)
Jeg er stolt! STOLT! STOLT! STOLT! :D
ORIGINAL: Eldorado
ORIGINAL: Mialille
Min lille Julie hadde skikkelig latter i går når jeg badet henne. Skulle til å vaske henne under haka med varm, våt klut, da det kom. Jeg stoppet opp først, for å høre etter. Men hun stoppet da, og bare smilte. Så da prøvde jeg på nytt. Og da kom det mer. Jeg flirte godt med henne, til tårene mine trillet. HERREVERDEN for en herlig lyd! :)
Gleder meg til neste gang. :P Har prøvet å kile henne under haka i dag, så pappaen skulle få høre, men uten hell. Latteren vil hun nok bare dele med mammaen sin en stund til. ;)
Hun var forresten 7 uker og 4 dager i går. :)
Jeg er stolt! STOLT! STOLT! STOLT! :D
Åååh :) Så morro!! Gleder meg til min Julie ler ordentlig for oss også.. Det er jo så herlig! :D