Latter på baby!

Eldorado

Forumet er livet
Når begynner de å le, med latter? Jeg lå å tulla med Julie i dag, og jeg sverger på at det var like før hun begynte å le! [:D]

kommer sånn smålatte innimellom ja[:D] sååå artig assåh...<3

Ja, det er kjempe herlig :D Ble sikkelig sjarmert jeg

Det er den beste lyden i hele verden! Synes jeg leste om en som lo 7 uker gammel...
Jeg husker første latteren til min eldste som om det var i går... Det smelter virkelig et mammahjerte!

Jeg syns det har hørtes ut som Nathaniel har ledd i noen uker.. (husker ikke når jeg hørte det første gang) men det har bare vært et par ganger, aner ikke om det eller ikke... Sikkert ikke, men det høres ut som har prøver å le på en måte[8|]

ORIGINAL: Trone

Gullet har sånn nesten-latter-men-jeg-prøver-så-godt-jeg-kan-i-ett-par-sekunder-å-presse-ut-litt-latter,he he he!!

Kenny også ;D
Men når pappaen tuller me han så er det noenganger d kommer skikkelig trille-latter :D

ORIGINAL: Sl0th

Jeg syns det har hørtes ut som Nathaniel har ledd i noen uker.. (husker ikke når jeg hørte det første gang) men det har bare vært et par ganger, aner ikke om det eller ikke... Sikkert ikke, men det høres ut som har prøver å le på en måte[8|]

Ja, sånn er det blitt masse av her også :) At hun prøver å le. så da er det sikkert ikke langt unna :)

ORIGINAL: Trone

Gullet har sånn nesten-latter-men-jeg-prøver-så-godt-jeg-kan-i-ett-par-sekunder-å-presse-ut-litt-latter,he he he!!

Samma her! *dåååån* [:D]

Mi er 8 uker nå, har smilt noen uker og de par siste ukene har hun også kommet med noe jeg mener er latter også..herlig [:)]

Min lille Julie hadde skikkelig latter i går når jeg badet henne. Skulle til å vaske henne under haka med varm, våt klut, da det kom. Jeg stoppet opp først, for å høre etter. Men hun stoppet da, og bare smilte. Så da prøvde jeg på nytt. Og da kom det mer. Jeg flirte godt med henne, til tårene mine trillet. HERREVERDEN for en herlig lyd! :)
Gleder meg til neste gang. :P Har prøvet å kile henne under haka i dag, så pappaen skulle få høre, men uten hell. Latteren vil hun nok bare dele med mammaen sin en stund til. ;)
Hun var forresten 7 uker og 4 dager i går. :)
Jeg er stolt! STOLT! STOLT! STOLT! :D

ORIGINAL: Mialille

Min lille Julie hadde skikkelig latter i går når jeg badet henne. Skulle til å vaske henne under haka med varm, våt klut, da det kom. Jeg stoppet opp først, for å høre etter. Men hun stoppet da, og bare smilte. Så da prøvde jeg på nytt. Og da kom det mer. Jeg flirte godt med henne, til tårene mine trillet. HERREVERDEN for en herlig lyd! :)
Gleder meg til neste gang. :P Har prøvet å kile henne under haka i dag, så pappaen skulle få høre, men uten hell. Latteren vil hun nok bare dele med mammaen sin en stund til. ;)

Åååh :) Så morro!! Gleder meg til min Julie ler ordentlig for oss også.. Det er jo så herlig! :D

ORIGINAL: Eldorado

ORIGINAL: Mialille

Åååh :) Så morro!! Gleder meg til min Julie ler ordentlig for oss også.. Det er jo så herlig! :D

Gled deg! :) Hver dag nå så prøver jeg å kile henne der jeg vet hun er kilen, i håp om æ høre mer, men neida.. Hun bare smiler og lager prate-lyder i stedetfor. :P

Back
Topp