Latmarken lenge leve!

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
Ingen som vil gi meg et puff til  å komme ordentlig igang med husarbeide? Jeg har kun fått moppet golvet, handlet og satt på ei lita oppvaskmaskin...

Den teite pc'n lokker mer enn arbeid akkurat nå! Blir ikke rent av å sitte på BV...

Puff puff... opp å hopp så bli det skinnende rent snart skal du se.....hihi... sier jeg ja... kjenner den følelsen denne pc kan gjøre med en. har gutta boyz hjemme jeg da så da blir det litt begrenset med alt egentlig. du får sattse på at arbeids lysten tar deg snart [;)]

Jeg sitter her alene, hunden sover søtt og godt, etterå ha holdt meg våken inatt.. så det er en perfekt tid å få gjordt noe på... kan jo legge middagen i marinade da... ? *sukk*

hehe, ser det for meg...

Nå skal jeg iallefall prøve litt.. virker som jeg har lest det meste her på forumet, og så ble det så stille... 
Så nå blir det Brette klær, sette på klesvask, og kanskje opp og fortsette på det som engang skal bli barnerom..!?

usj..den er jeg jommen enig i.. Jeg er nok alene om å vaske doen jeg også.. og ikke er jeg noe glad i klesbretting, men nå må det bare gjøres... 

jeg har fått satt på vaskemaskin, bretta masse klær som hang til tørk, gjordt klar til en vask med ulltøy etter den som står på nå... eeehmm...  vaska stuabordet og tørka støv... Ble da litt likevel det..

slapp heldigvis og vaske klær i dag jeg da siden naboen har spraya dritt i dag (vi bor på gård ja[;)])
men har likevell klær som må brettes, hvis ikke noen andre melder seg til og ta det for meg? [8D] 
har i alle fall fått vaska gulvet i stua og rydda, så nå kan påsken bare komme. [:D]

Jeg er igrunnen arbeidsledig, men begynte på et "kurs" i januar, midt i kvalmeperioden min. Nå skal jeg være i "praksis" på en arbeidsplass, men det er tungt til en gravid kropp å gå på belegnings -sten og å løfte, strekke seg og alt vi gjør der. Ble sykmeldt pga rygg.. og har igrunnen ikke lyst til å dra tilbake. Nå vurderer jeg heller å være et par dager på en lokal familiebarnehage, motivasjonen er mye større der.. samt at det blir lettere å passe på arbeidsstillinger, da hun som jobber der er vandt med å være alene, og jeg blir et "leke/stelle-med-barna" tilskudd..

Middagen i dag blir noe vi kaller "elviskoteletter".Det er koteletter stekt litt i panne med krydder, som legges i ildfastform med mere krydder og væske, som får ligge i ovnen i en times tid... mmmmmm

Med poteter og grønnsaker.. og kanskje sopp og minimais

Men Laks hørtes utrolig godt ut da!

Når jeg tenker meg om, høres ALT godt ut for tiden...  [:D][:D]

Vet du, jeg ANER ikke hva jeg tenkte på. Det er en praksisplass på plantasjen midt i sessongstart og høysessong...  Men det blir nok andre boller.. må bare si ifra. Jeg har da noen matsorter jeg ikke klarer jeg også.. blir ikke spist mørr/grovpølse f.eks.. det ble jeg skikkleig dårlig av.. og det lukter skikkelig ille

ORIGINAL: mammatilsnart4!

ORIGINAL: *xsnox86*

slapp heldigvis og vaske klær i dag jeg da siden naboen har spraya dritt i dag (vi bor på gård ja[;)])
men har likevell klær som må brettes, hvis ikke noen andre melder seg til og ta det for meg? [8D] 
har i alle fall fått vaska gulvet i stua og rydda, så nå kan påsken bare komme. [:D]

Her er HELDIGVIS ikkje naboane byrja å spraya dritt!!  Det er grusom lukt!!!!!!!!!!!! [:'(] Er ikkje ein kvalm før, så blir ein det da!!!!!!!!!

Du har jo vært kjempeflink også!!!! VI HAR VÆRT NOKON FLINKE DAMER I DAG!!!!

Javisst har vi ikke vært flinke vell!! [;)]

jeg er vandt med den drittlukta siden jeg går i fjøset hver dag, og er oppvokst på gård. [8D]

Her er HELDIGVIS ikkje naboane byrja å spraya dritt!!  Det er grusom lukt!!!!!!!!!!!! [:'(] Er ikkje ein kvalm før, så blir ein det da!!!!!!!!!

Du har jo vært kjempeflink også!!!! VI HAR VÆRT NOKON FLINKE DAMER I DAG!!!!

Javisst har vi ikke vært flinke vell!! [;)]

jeg er vandt med den drittlukta siden jeg går i fjøset hver dag, og er oppvokst på gård. [8D]

Eg har også vokst opp på gård, men eg synest ikkje sauemøkka lukter sånn som gyllelukta... Blir jo grøn i ansiktet av mindre jo.. [:'(]

ja, det er jeg ENIG i.. sauedritt lukter grusomt ja.. [:'(] samme med mink og gris.. [:'(]

Må si jeg har imponert meg selv i dag... [:D]
Har vaska ned HELE rotreiret til påske etter å ha støvsugd tepper og diverse andre ting.. [:D]
Skiftet duker og til og med vært nedi doen og rota.. [:D]
Jeg nå si jeg er bare såååå stolt av meg nå, skal sies jeg er kjent som en sofasliter, men etter at jeg ble gravid mener samboer jeg våkner opp og blir mer og mer en kombinasjon av mødrene våre... hehe..[:)]
Jeg har bare tatt det som ett komplement jeg og forsetter på samme sporet.. [:D]

ORIGINAL: SolM

Må si jeg har imponert meg selv i dag... [:D]
Har vaska ned HELE rotreiret til påske etter å ha støvsugd tepper og diverse andre ting.. [:D]
Skiftet duker og til og med vært nedi doen og rota.. [:D]
Jeg nå si jeg er bare såååå stolt av meg nå, skal sies jeg er kjent som en sofasliter, men etter at jeg ble gravid mener samboer jeg våkner opp og blir mer og mer en kombinasjon av mødrene våre... hehe..[:)]
Jeg har bare tatt det som ett komplement jeg og forsetter på samme sporet.. [:D]

Da har du også vert kjempeflink asså!!! Trur det har vært ufattelige mange flinke damer idag!!!

Eg er også ein sofasliter, og når lysten til å gjere nok er på månen, så slit eg asså!!!

Dersom eg hadde fått beskje om at eg var ein kombinasjon av mødrene våre, så hadde huset, ungane, bilen og hagen her vært strøkent heile tida!!! [:D] Mutra og svigermor har støv på hjerna!!!

Ja min mor er helt syyyk på husarbeid og at alt skal være strøkent, ho støvsuger annenhver dag om det ikke er så "skittent" at ho må den dagen i mellom også(!!!), og har en vaske og tørkestøv dag i uka, så der er det ikke mulig å få astma-anfall.. [:D]
Mens mora til samboer er veldig påpasselig med at alle måltid skal spises, turer skal gåes, refleksen skal på, bilbelte og får å ikke nevne fartsgrensa, den skal holdes.....![:D]

Så ut ifra det jeg ser jeg selv skriver her, så holder jeg på å bli den perfekte super bitch-husmor... [&:]

må si at når jeg kjefta på samboer for å ikke ha begge henda på ratte og at han snakka i mobilen mens han kjørte bil, da gikk det opp et lys for meg.. jeg begynner så smått å bli grusom....... [:D]

ORIGINAL: SolM

Ja min mor er helt syyyk på husarbeid og at alt skal være strøkent, ho støvsuger annenhver dag om det ikke er så "skittent" at ho må den dagen i mellom også(!!!), og har en vaske og tørkestøv dag i uka, så der er det ikke mulig å få astma-anfall.. [:D]
Mens mora til samboer er veldig påpasselig med at alle måltid skal spises, turer skal gåes, refleksen skal på, bilbelte og får å ikke nevne fartsgrensa, den skal holdes.....![:D]

Så ut ifra det jeg ser jeg selv skriver her, så holder jeg på å bli den perfekte super bitch-husmor... [&:]

OJ! Jeg har begynt å tørke støv hver dag, moppe golvet med tørr mopp hver dag, vaske golvet og støvsuge en dag i uka.   Jeg som trodde jeg gjorde lite, og at ting kanskje burde gjøres oftere. Nå skal det sies at jeg har ikke holdt på med denne rutinen i mer enn et halvt år kanskje... og er litt for glad i sofaen og synes dørstokkmila er litt for lang!!

Forresten har jeg blitt mye flinkere til å holde kjøkkenet rent også.. hvis det ser bombet ut er det somregel bare å fylle i vaskemaskina og sette på[8|]

Jobber hardt med rutiner her altså!1

Oj da... ja jeg har funnet ut at samboer tror oppvasken går fra stua til kjøkkenet av seg selv.. XD
Han greide faktisk å prestere å si: "Om vi flytter sammen så får du ikke bli som min ex, ho forlangte at jeg skulle bli med å rydde hjemme...!"

Skulle sett latteren på meg når jeg hørte den kommentaren...

han kom akkurat hjem fra tur nå, og satte de to melkekartongene han fikk beskjed om å kjøpe på kjøkkenbenken og satte seg godt tilbake i go' stolen, helt til "hønemor" ga han streng beskjed at de siste 10 centimeterene kunne han godt hjelpe melka inn i kjøleskapet...![:D]

Er man hjemme for å hvile, så er man hjemme for å hvile.. hahah [:D][:D]

Men siden han lukta svette etter en tur på jobben så har han fint måtte gå i dusjen nå før han får mat.. hihi.. Dakar lille gutten min.. [:D]

Ja d skal ikke være enkelt å være mann i denne stygge, grusomme verdenen.. [:D]

haha.. XD få med seg??
Nei her hadde jeg vært fornøyd om han fikk med seg bare en av de normale normene.. [:D]
Han er heldigvis ikke hjemme noe særlig, så det rotet det blir av han er minimalt..:)

Back
Topp