Later som de hoster

Krølla82

Forumet er livet
Er det flere av babyene her som later som de hoster?

Kristoffer driver med dette hele tiden...hører jo at det er den fake hostinga...jeg ble litt bekymra med engang og tenkte jøss er gutten dårlig, fælt som han hoster, men han bare later som er jo den tørrhostinga...syns tydeligvis det er gøy å hoste.[:D]

Are hoster for å få oppmerksomhet. Ikke så mye nå lengere men var ille før[:)]

Vesla "hoster" også[:D] også ler hun seg ihjel om jeg hermer[:D]

ORIGINAL: Rico82

Are hoster for å få oppmerksomhet. Ikke så mye nå lengere men var ille før[:)]

samme her,hun var ekstrem! hehe

Mannen min er forkjøla, så mini liker å herme etter han når han hoster for tida[;)]

Host, host og så kommer ett stoooooooooooooooort smil fra mini hehehe

Elias å ... hehe ... så ler han etterpå [8D] tydeligvis gøy [:D]

Samme her, men det var mest da han var 2-3 mnd gammel, nå gjør han det bare av og til. Det hotte nå om dagen er brrrrr med masse spytt som tyter ut [:D]

ORIGINAL: mirakeletvårt

Samme her, men det var mest da han var 2-3 mnd gammel, nå gjør han det bare av og til. Det hotte nå om dagen er brrrrr med masse spytt som tyter ut [:D]

haha.. sånn her og[:D]

Nei, han har en virkelig hoste, men han driver og roper sammen med hosten. Høres av og til ut som en gammel gubbe[:D]

ORIGINAL: LadyDa

ORIGINAL: mirakeletvårt

haha.. sånn her og[:D]

Samme ehr i gården. Brrrrr og spytter verre. Kjører bil kaller Gaute det...og SÅ fornøyd når noen hermer etter ham!

Back
Topp