Første: mye maserier, lenge. Dabbet av på morgenkvisten og jeg fikk sovet noen timer. Tok seg opp på ettermiddagen og var ganske fort regelmessige. Kom inn i 22 tiden på sykehuset med 5-6 cm. Fødte i 3.tiden på morgenen, så syntes det gikk veldig greit.
Andremann: våknet som.en bryter slo på riene. De var intense fra første ri, og intensiteten var insane. Skjønte fort at vi måtte reise hjem fra fort.
Reiste hjemmefra 15 min etter første ri, etter samtale med sykehuset.
Har ca 50 min reisevei, og måtte levere eldste til barnevakt først.
Kom.etter 45 min på sykehuset. Så fra første ri til ute drøye to timer. Intens opplevelse.
Tredjemann hadde jeg mye kynnere i noen dager, og etterhvert svake rier som kom regelmessig, men ikke vonde. Snakket med ABC (hadde avtalt at jeg skulle ta kontakt med en gang det var regelmessige). De ville ha meg komme inn uansett om det ikke var smertefullt.
Tok meg tid på vei inn,og stoppet på butikken for å handle snacks osv.
Kom inn og kun 2-3 cm (SKUFFA) og ville hjem. Heldigvis var bestemt og sa at dersom jeg dro hjem og det tok seg opp ville det nok gå fortere enn sist, og jeg kunne ende opp med transportfødsel eller uplanlagt hjemmefødsel. Valgte å høre og det var lurt: JM skulle sjekke igjen før vi skulle gå oss en tur rundt sykehuset: fortsatt 3 cm, men idet hun var ferdig gikk vannet og INTENSE rier med en gang uten pause. 20-30 min etterpå var tredje ute.
Denne gangen er jeg mildt sagt spent på hvordan det vil gå