Late pappaer!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Er ikke fornøyd med Innsatsen til mannen for tida. Spør av og til om han kan stå opp med gutten, men av en eller annen grunn er hans behov for hvile så voldsomt mye viktigere enn mitt. Er som regel jeg som tar meg av mat og bleier også, mens han er den som leker, aktiviserer og koser. Han blir bare irritert om jeg klager også. Kjenner det begynner å bli nok her ;-)

Hvordan er arbeidsfordelingen hjemme hos dere?

Hadde ikke godtatt :P

Vi har et veldig likt fordelt ansvar :) Mener det er en selvfølge jeg da.. Har en fantastisk mann, og han ei fantastisk dame ;) hehe

Tja kunne nok vært bedre:p men jeg tenker at der første leveåret er de mer avhengig av mammen sin og det er jo jeg som går hjemme:) men når det er helg prøver vi å ha hver vår dag vi sover lenge på:)

Ja deltaking i måltider gikk jo ikke akkurat i starten :p Men nå er han blitt 1,5 år da. Greia er at jeg studerer borte, og pendler, så han ser han ikke hver dag. Mulig han er usikker på en del av det praktiske, men mener absolutt han skulle deltatt mye mer når han er med oss.

Her deler vi på alt :)
Egentlig så tar vel min kjære mer enn meg. Han står opp, han lager mat :)

Her er det mannen som gjør mest for tiden, men det er fordi han er hjemme i pappaperm. Vanligvis har vi en mer lik fordeling. Han vakser gulv og størvsuger, jeg tørker stør vo rydder. Jeg lager middag, han rydder opp. Jeg organiserer i skap og skuffer, og vasker alltid badet, han holder bil og sportsutstyr ved like:)

Her gjør jeg alt om jeg ikke spør han om han kan fikse noe. Begynner å bli rimelig gal ja.. Greit nok, vi har et hus og mye som må fikses ute osv.. Det tar han ansvaret for. Men kjenner iblandt jeg gjerne kunne gått ut mens barn og hund maser inne..

Her føler jeg noen ganger at jeg er den late :eek: :p