lat

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
er det noen flere her som er sliten og lat og ikke orker noenting....
jeg skjønner ingenting!!! jeg er sykmeldt men når jeg står opp så kommer jeg til stuen og bare ligger og halv dormer til vi skal legge oss på kvelden igjen!!!!
jeg gjør ingenting jo..... veit ikke om det energien som gjør det el hva...
noen flere her som har det sånn?????

Jah er blitt litt lat også.
Er på jobb nesten hele dagen, Men når Jeg kommer hjem er det Ikkje hver dag at Jeg makter og gå tur med hunden vår, Og vet at det burde blitt litt flere gå turer for min skyld også...... [:D]

Er trøtt og sliten, samtidig som jeg enkelte ganger har en energi som ikke ligner grisen. Men det er ikke stort jeg orker å gjøre da, blir så tungpusten og får masse kynnere.

Jeg er også heeeelt ferdig... Orker nesten ikke vaske klær engang [8D] Ligger bare på sofaen og venter på at babyen skal sprette ut.. Vofsen min har også blitt like lat som meg, og sover heeeele dagen... [:D]

He he det merker jeg på vofsen min også, blitt utrolig lat[:D]
ORIGINAL: Bekkis

Jeg er også heeeelt ferdig... Orker nesten ikke vaske klær engang [8D] Ligger bare på sofaen og venter på at babyen skal sprette ut.. Vofsen min har også blitt like lat som meg, og sover heeeele dagen... [:D]

Jeg er i full jobb, men merker at jeg er blitt ekstremt tiltaksløs. Orker ikke å lage mat, orker ikke husarbeid, orker ikke å treffe venner... kjenner meg veldig igjen når du sier lat, ja. Jobben er jo også blitt mye mer slitsom etter at jeg ble gravid.

Ja jeg har det sånn også,syns synd i samboeren min da...han må ta en stor del av husarbeidet..Jeg er i full jobb og når jeg er ferdig for dagen, ja da er jeg ferdig...ligger og halvsover på sofaen til det er på tide å legge meg, har litt dårlig samvittighet for det er så mye jeg skulle ha gjort....har ikke engang gjort skolearbeidet mitt [:'(]
Men men kommer seg vel forhåpentligvis [:)]

Back
Topp