Lat ;D

gryjenta

Forelsket i forumet
Hei[:D] litt rart spørsmål men jeg er blitt så utrolig LAT etter jeg ble gravid..orker jo så vidt å ta en runde med støvsugeren om dagene[:D]jeg føler helst for å sove hele dagen og kan sove like godt på natten..er nå i uke 14.
bare lurer på om dette vil gi seg eller om jeg bare må finne meg i å være ekstremt lat i noen måneder til?mange som sier at jeg bare må nyte stillheten og roen med meg selv mens jeg kan men føler det er så kjedelig å bare sove og slappe av hele tiden..har en hest å ta meg av også så det tar mye energi der da..så gruer meg litt å begynne fullt igjen med hestene[:-]
føler jeg blir såå sliten av å gå en tur på ca 1 time..føles jo ut som jeg har løpt maraton[:D]
har fine jernlager og allt så er ingenting i veien med verdiene mine er vell gjerne viljen?[:'(]
hører jo hele tiden at man ikke skal presse seg selv fysisk når man er gravid men jeg er vandt med å bruke kroppen min mye hver dag så denne "hvile" perioden går meg litt på nervene pyskisk også..er liksom ikke vandt til å være så mye i ro..
klemm til alle[;)]

glømte jo selvsagt selve spørsmålet hehe.. trenger tips til energi! føler uansett hva jeg spiser og drikker vil ikke kroppen min jobbe på samme måte som før[:'(]

Du er ikke alene.. jeg er super lat om dagen og har lyst til og gjør/bevege meg minimalt.. [8D]

hehe godt d ikke bare er meg.. føler liksom mange maser på meg også om at jeg MÅÅ komme meg ut.. men er herlig å bare slappe av også men får litt vondt i samvittigheten[:D]

Kjenner det på samme måte jeg også. Tror det blir en opptur etterhvert. Håper det!! Blir fort sliten. Merker det godt når jeg er ute og triller, skal ikke store bakken til før jeg puster og peser [:D]

Heh, jeg har alltid vært lat [8D]

Back
Topp