Lastebil babe!!!!!!

Naninnie

Glad i forumet
Noen her inne som er sammen med en lastebil sjåfør?

Jeg er sammen med en og det er utrolig kos og være med han på lang transport...hehe....

Var vekke hele forje uke og skal reise igjen i dag[:)]

Utrolig mye og se på når en reiser rundt om i landet.....

Skal snart til Finnland også[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

Søsta, de har vært på mange fine turer sammen, selv om det ikke er bare bare alle de veiene dere kjører på ettersom jeg har forstått[:)]

nei det er utrolig mangen smale og ikke mindre fine veier  skal jeg si deg.....

Det som er mest irriterenes er jo det at alle lastebil sjåfører skal jo egentlig ha et toalett og en dusj i nærheten av veiene hele tiden, men her i Norges land er det veldig lite av dette.....[:@][:@][:@]

Det er jo sååå lett for mannfolkene og bare slenge den ut når de skal tisse da, men hva med oss damer da?[:@][:@][:@]

Ike rart vi ikke vil bli sjåfører på lang transport[:@][:@][:@]

jeg vil også ta lappen på lastebil/ semi jeg, men jeg må først få meg lappen på vanlig personbil da[:D][&:]

Hehe.....

Jeg er sååå heldig ennå da at jeg er ikke hjemme med barn i ukedagene så jeg har muligheter til å være med han... Har bare barna annen vær helg vi ser du...[:D]

Men vi prøver å få barn så når den tid kommer kommer jeg nok ikke til å være med han sååå mye som jeg er nå da[:(][:(][:(]

Men da har jeg jo fått en liten gutt eller jente og ta meg av på hel tid da[:D][:D][:D]

jepp, men han kjører heldigvis ikke langtransport. Var mye med han på jobb før vi fikk barn,(mimre mimre he he ) men nå er det litt vanskelig og få blitt med..

Jeg har kjørt langtransport[;)] Kjempegøy!!! Men ville ikke lenger etter jeg fikk unge, blir mye borte og brått tar turen noen dager mer enn planlagt. Men er glad for at jeg har prøvd det[;)]

Ja det er flott med masse turer, så jeg må vel bare være med han nå når jeg kan da....hehe

Hvem vet.....

Kansje jeg allerede er gravid[:D][:D]

ORIGINAL: Naninnie

Ja det er flott med masse turer, så jeg må vel bare være med han nå når jeg kan da....hehe

Hvem vet.....

Her har både jeg og gubben lappen så hendte vi kjørte turer sammen, bytta på og kjøre. Kjedelig og kjøre alene. Gravid?? Sjekk da hi hi[:D]

ORIGINAL: GT Sara

Hvem vet.....

Her har både jeg og gubben lappen så hendte vi kjørte turer sammen, bytta på og kjøre. Kjedelig og kjøre alene. Gravid?? Sjekk da hi hi[:D]

Kan ikke sjekke ennå ennå noen dager til gravide testen kan være posetiv da...hehe
Eller har jo bare nettopp hatt eggløsning da...hehe[:D][:D][:D]

Det som gjør at jeg også vil ta lappen er jo det at da kan meg og gubben kjøre lang transport sammen og ta slike turer som haster....da kan vi bytte på og kjøre vet du[:D][:D][:D]

Det som gjør at jeg også vil ta lappen er jo det at da kan meg og gubben kjøre lang transport sammen og ta slike turer som haster....da kan vi bytte på og kjøre vet du[:D][:D][:D]

Akkurat lagt inn egget med andre ord hi hi...
Vi kosa oss fælt på tur vi ja[;)] Men hadde aldri verden lagt ut på sånn tur med andre enn mannen min[;)] Er bare og hoppe i det og byne på lappen det, er ikke så vanskelig[:)]

Vi kosa oss fælt på tur vi ja[;)] Men hadde aldri verden lagt ut på sånn tur med andre enn mannen min[;)] Er bare og hoppe i det og byne på lappen det, er ikke så vanskelig[:)]

Ja men jeg må jo ha personbil lappen først da[&:]

Hehe... Ja egget og cellen er vel på vei til å møtes tror jeg.....hehe[;)]

He he, går noen spennede dager i møte du da[:D] Du får ringe i morra og melde deg på kurs til bil lappen[;)]

He he, går noen spennede dager i møte du da[:D] Du får ringe i morra og melde deg på kurs til bil lappen[;)]

Har tatt det trafikale grunnkurset da...hehe
Kunne hatt lappen for lenge siden jeg, men det er di penger de penger[:@][:@][:@]

Må prioritere et hus først vi[:D][:D][:D]

Må ha større plass om vi skal ha alle våre barn hjemme da...hehe

Back
Topp