Laste ned tv-serier

Frøken S

Elsker forumet
Så en tråd om det her en dag, men finner den ikke[&o]

Hvor får man lastet ned tv-serier? Og kommer det til å funke på en helt vanlig laptop?

Takk[:D]

[:)]

Jeg bruker et program som heter utorrent som ligger gratis på nett, og hver gang jeg skal laste ned noe finner jeg en torrent på www.torrentz.com. Dette er en side som samler torrenter fra masse andre sider, som piratebay osv.

For å kunne spille av filene man laster ned må man innstallere noe som kaller kodeker. Jeg vet ikke så mye om det annet enn at du laster disse også gratis ned på nettet. Google litt, så finner du sikkert noe om det. Det går ganske av seg selv, man må bare finne dem, tror jeg.

Jeg hører jo andre prate om VLC, at de laster det ned og så vises filmen der. Men det er visst ikke alle filmer som lar seg spille av der heller.
Det lureste er uansett å passe på at fila du laster ned er i AVI format (slutter på .avi), og at ingen har stemt at den er falsk eller et virus.

Ah, okei [:)] Har fått helt dilla på Gossip Girl, og siden hvor jeg ser det på nett er så treig. "buffering video" annenhvert sekund, og DET er slitsomt[:@]

Jeg tror den ble slettet jeg for det er jo ikke lov å laste ned noe! Tror moderatorne sletta hele tråden!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg tror den ble slettet jeg for det er jo ikke lov å laste ned noe! Tror moderatorne sletta hele tråden!

Det er lov å laste ned, men det er ikke lov til å laste ned materiale som er copyright-beskyttet. Så det er så klart ikke lov til å laste ned tv-serier og filmer, men det er lov å laste ned generelt.

Back
Topp