Laste ned NRK super?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som vet om det går å laste ned noe fra NRK super, så man kan se det offline??

Nei men viaplay har den funskjonen, der e en del barnefilmer, vi gjør d i sommerferien :)
Er desverre ikke mulighet. Anbefaler viaplay dem har offline modus ;-)
Ja jeg vet det, men han minste min ser BARE på "store maskiner". Har ikke funnet noe på Viaplay han sitter rolig for å se. Og jeg gruer meg fælt til 3,5 time på fly med han:(.
Vurdere å filme noen episoder med telefonen min:p

Ja jeg vet det, men han minste min ser BARE på "store maskiner". Har ikke funnet noe på Viaplay han sitter rolig for å se. Og jeg gruer meg fælt til 3,5 time på fly med han:(.
Ja hvorfor ikke? Eg hadde lett gjort om det var den eneste muligheten ;-)

Går jo an å laste ned og legge innpå nettbrett eller tlf hvis man ikkje er imot slikt ;) torrentz.com eller tpb er greie muligheter.

Går jo an å laste ned og legge innpå nettbrett eller tlf hvis man ikkje er imot slikt ;) torrentz.com eller tpb er greie muligheter.
Tror ikke man finner akkurat Store maskiner på norsk på tpb. ;) Vanskelig nok å finne norsk tale på barnefilmer.

Sjekket at ikke det ligger der for nedlasting? Er ikke bare barneprogrammer som er for nedlasting

Back
Topp