Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror dessverre ikke at det gårNoen som vet om det går å laste ned noe fra NRK super, så man kan se det offline??
Nei men viaplay har den funskjonen, der e en del barnefilmer, vi gjør d i sommerferien![]()
Ja jeg vet det, men han minste min ser BARE på "store maskiner". Har ikke funnet noe på Viaplay han sitter rolig for å se. Og jeg gruer meg fælt til 3,5 time på fly med hanEr desverre ikke mulighet. Anbefaler viaplay dem har offline modus ;-)
Ja hvorfor ikke? Eg hadde lett gjort om det var den eneste muligheten ;-)Ja jeg vet det, men han minste min ser BARE på "store maskiner". Har ikke funnet noe på Viaplay han sitter rolig for å se. Og jeg gruer meg fælt til 3,5 time på fly med han.
Vurdere å filme noen episoder med telefonen min![]()
Tror ikke man finner akkurat Store maskiner på norsk på tpb.Går jo an å laste ned og legge innpå nettbrett eller tlf hvis man ikkje er imot slikttorrentz.com eller tpb er greie muligheter.
Ja jeg vet det, men han minste min ser BARE på "store maskiner". Har ikke funnet noe på Viaplay han sitter rolig for å se. Og jeg gruer meg fælt til 3,5 time på fly med han.
Vurdere å filme noen episoder med telefonen min![]()