laserkontroll

*Bianco*

Forumet er livet
hvis politiet står med laser må de ta den som evt har kjørt for fort med en gang da eller kan de da evt sende bot i posten?

Så langt jeg vet har de ikke mulighet til å ta deg etterpå når det er laserkontroll... fotoboks derimot...[;)]

ORIGINAL: _lille_my_

etter det jeg har fått med meg så står de ventende bak et lite hjørne og gir deg bot med en gang etter laseravlesningen[8D]

ok og det er du sikker på[8D]

ORIGINAL: Hegeee

Så langt jeg vet har de ikke mulighet til å ta deg etterpå når det er laserkontroll... fotoboks derimot...[;)]

ja det vet jeg ang fotoboks[;)]men politiet har ikke sånn fotogreier på laseren da?[8D]

hehe, jeg tror[;)] sånn det foregår når jeg ser folk bli tatt iallefall.. fotoboksen er som sagt en annen sak..[&:]

fotoboksen er en lur liten ting[&:]men man vet som regel når de er der da fotoboksene altså!det blir jo skiltet når det er fotoboks[8D]

ORIGINAL: *Bianco*

hehe, jeg tror[;)] sånn det foregår når jeg ser folk bli tatt iallefall.. fotoboksen er som sagt en annen sak..[&:]

fotoboksen er en lur liten ting[&:]men man vet som regel når de er der da fotoboksene altså!det blir jo skiltet når det er fotoboks[8D]

Hehe, ja den er en liten djevel[:@] Men av og til tar det jo så laaang tid før selve boksen kommer etter skiltet, og poff da er jeg tatt! hehe[:)]

hehe[8D]

ORIGINAL: Maryan84

etter det jeg har fått med meg så står de ventende bak et lite hjørne og gir deg bot med en gang etter laseravlesningen[8D]

Jepp.. det tror jeg og[;)]
Men har inntrykk av att de ofte har sånne lurekontroller hvor de står med laseren uten att de faktisk måler...
Jeg skulle hatt bot for noen måneder siden fordi jeg kjørte litt for fort gjennom det jeg trodde var en laserkontroll.... så for meg den boten.. men har ikke fått noe[:-]

eller det kan være de har glemt deg[8D]så da slapp du for denne gang[:D]

Laser ser bilnr. ditt, så kan hende de kan sende deg bot i posten?

Jeg ble stoppet i fjor sommer, men de hadde skrevet den bilnr. mitt før jeg kom frem.

Det har jeg aldri hørt om.. Blir nok stoppet rett etterpå ja. De tar jo ikke bilder da, måler bare farten. Bilnr må de jo ha for å stoppe riktig bil...[;)]

Back
Topp