Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: _lille_my_
hehe, jeg tror[;)] sånn det foregår når jeg ser folk bli tatt iallefall.. fotoboksen er som sagt en annen sak..[&:]
ORIGINAL: *Bianco*
hehe, jeg tror[;)] sånn det foregår når jeg ser folk bli tatt iallefall.. fotoboksen er som sagt en annen sak..[&:]
fotoboksen er en lur liten ting[&:]men man vet som regel når de er der da fotoboksene altså!det blir jo skiltet når det er fotoboks[8D]
Hehe, ja den er en liten djevel[:@] Men av og til tar det jo så laaang tid før selve boksen kommer etter skiltet, og poff da er jeg tatt! hehe[:)]
ORIGINAL: Maryan84
etter det jeg har fått med meg så står de ventende bak et lite hjørne og gir deg bot med en gang etter laseravlesningen[8D]
Jepp.. det tror jeg og[;)]
Men har inntrykk av att de ofte har sånne lurekontroller hvor de står med laseren uten att de faktisk måler...
Jeg skulle hatt bot for noen måneder siden fordi jeg kjørte litt for fort gjennom det jeg trodde var en laserkontroll.... så for meg den boten.. men har ikke fått noe[:-]