Laserbehandling av øya...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Noen som har gjort det?

Er fristet til å gjøre det, men er litt pysete av meg når det gjelder sånt... Er nærsynt med styrke -7 og bruker linser. er dritt lei det nå...

Noen med erfaringer her????

samboeren min har tatt laser, samme med moren hannes, søsteren hannes og en venninne av meg. alle like fornøyd.

Sambo tok laseroperasjon av øynene for 1 mnd siden. Nå er han brillefri[:D]
Han ser veldig bra, men har slitt endel med at han blir tørr på øynene, men det skal visst gå seg til etterhvert...[:)]

Jeg gjorde det for ett aar siden og er kjempefornoyd..Det gjorde ikke vondt i det hele tatt.. Var jo nervoes da saa klart, men kjente ikke en ting..Helt klart verdt et liv uten linser og briller!!![:D]

Anbefales på det sterkeste!

Gjorde det for 6 år siden, hadde -4 og -5. Utrolig deilig å slippe briller og linsestyr! [:D]

Selve operasjonen tar få minutter, og du er litt øm i øyan dagan etter, men det går seg fort til.

Jeg har laseroperert øynene mine .. på Norsk synskirurgi på Majorstua (samme som Trine82 [;)])
Hadde -6 og -3,5 ca .. Måtte ta to operasjoner da den første ikke ble 100% velykket (det kan skje hvis man ikke har hatt helt stabilt syn fra før, eller man ser veldig dårlig i utgangspunktet) .. den siste operasjonen var litt vondere enn den første, men helt klart verdt det [;)] ingen komplikasjoner utenom dette ..
absolutt verdt det [:D]

Jeg har tatt sånn Lasik-operasjon på Sandvika Øyelegesenter. Hadde -6.5 og 5. Første operasjonen var ifjor sommer, også måtte jeg etterjustere litt nå i februar. Det gikk kjempegreit begge gangene, men jeg er fortsatt litt tørr i øynene når jeg sitter lenge foran PC. Siste operasjonen nå var på en torsdag, så da tok jeg fri fredagen også, og det var ikke noe problem å jobbe mandagen. Nå ser jeg perfekt, kan lese alle skiltene på t-banen, og til og med se når trikken skal komme :o)

Anbefales!

(Og hvis man vanligvis bruker både briller og linser om hverandre, så er det spart inn på ca 5-7 år...)

Back
Topp