larvik/sandefjord

• Trådstarter Trådstarter ma
  • Opprettet Opprettet

ma

Flørter med forumet
Er det noen fra Larvik/Sandefjord som har termin rundt mars? Jeg har termin 5 mars. hyggelig å treffe noen en kan trille med.

Hei ma!

Jeg bor i Larvik, og har termin 4. april. Litt senere enn deg, men du har kanskje lyst å trille i april og utover også...[;)] Da er jeg gjerne med!

Det er treff for gravide i Larvik på Kafe Kurth 15.februar kl 18.30. Tenkte kanskje jeg skulle gå dit for å bli kjent med andre gravide i Larvik. Bli med du også da!?

Hadde vært koselig om vi ble en liten trillegjeng utover våren og sommeren, så jeg oppfordrer Larviksdamer til å henge seg på!

Det er rett rundt hjørnet for deg nå da, ma! Tenker du er spent nå som det nærmer seg...

Kan jeg forresten spørre hvilket sykehus du skal føde på?

Klem fra Mon[:)]

Ja det hadde vært hyggelig. Men jeg blir litt flau tror jeg. Skal jeg bare troppe opp på Kurt? Skal prøve fordi jeg kan godt tenke meg noen å trille med.  Skal du til onsdag da?

Jeg skal på Telemark. akkurat det samme for meg hvilket sykehus. det som gjorde at jeg drar til Skien er bare pga lettere parkering og ikke bommer. Har du bestemt deg?

Det går radig framover nå. har blitt "plaget" med skikkelige kynnere i det siste.  Vi gleder oss veldig til å treffe Theodor.  HAr dere bestemt noen navn?

Ja, jeg tenkte jeg skulle gå på Kurth. Jeg synes også sånne ting er veldig flaut, men jeg ønsker å bli kjent med andre gravide. Så da er det vel å hoppe i det...[:)] Håper du blir med!

Jeg skal også til Skien, valgte det fordi jeg har hørt mye positivt om sykehuset der. Ellers er det sikkert ikke så stor forskjell fra Tønsberg.

Vi venter også en liten gutt, og han skal hete Sebastian...gleder meg veldig til å møte han!

Håper vi sees på onsdag!

Så du har ikke møtt der før du heller?  Kan jeg spørre om hvem du er? Hvor bor du o.l ? Skjønner hvis du ikke vil, men hadde vært koselig å bli kjent med deg.  Kanskje vi kjenner hverandre fra før.....?

Jeg heter Line, blir 25, utdannet lærer og  bor på hovland. Har så å si alltid bodd i Larvik (utenom 2 år i Sandefjord).

Hei!

Jeg er ikke opprinnelig fra Larvik, har bare bodd her i ca 1 1/2 år. Så jeg kjenner deg nok ikke fra før...[&:]

Jeg heter Monica,er 25 år, bor på tveteneåsen, er utdannet barnevernpedagog.

Jeg har heller ikke vært på treff på Kurth før. Har forstått det slik at det ikke har vært så mange treff enda, så alle føler seg ganske "nye".
Bli med da! Hadde vært koselig å bli kjent med deg!

Klem[:)]

hvordan var det i går? Du gikk eller? Jeg kom ikke. Kom ikke ut med bilen. H...snøvær. Vært "innestengt" i to dager. Klarer ikke å måke den tunge snøen. Sambo kommer hjem i kveld så da blir jeg mobil igjen. Kan jo fly på veggen her.

Back
Topp