Lar? Spør forsiktig og håper på ikke noen dømmer.

Hege Angel

Andre møte med forumet
Forsøker forsiktig å spør her, mens jeg håper på at ingen dømmer meg. Har nok mennesker rundt som dømmer, så trenger ett sted å spørre uten alle dem dumme svarene.

Er det flere her som er i Lar? Evnt noen som har vært i lar?

trenger ikke svare her, men kan svare meg på innboks hvis du ikke vil at noen utenom skal vite...

Forsøker forsiktig å spør her, mens jeg håper på at ingen dømmer meg. Har nok mennesker rundt som dømmer, så trenger ett sted å spørre uten alle dem dumme svarene.

trenger ikke svare her, men kan svare meg på innboks hvis du ikke vil at noen utenom skal vite...

Er ikke i lar selv, men kjenner mange som er det :)
Håper ingen dømmer deg her inne iallefall :Heartred

Beklager, skrev i feil tråd

Last edited:
Her skal ingen dømme deg
Snakket med jordmor om det? Har ingen erfaringer men ønsker deg og babyen din der beste :)

Nei, men vet at det er veldig fort å dømme da pga uvitenhet om både lar og graviditet i lar.....

Skal til jordmor på fredag og fastlegen på torsdag. Vært i kontakt med Lar allerede, men var lite info...

Tusen takk.❤️

Har ingen erfaring med lar, men æ vil bare si at æ heia på dæ, og at alt går nokk fint❤️ Æ veit kem du e, å veit også at det skal nåkka til for å velt denne knætta av føtn! :happy: Du e sterk og bestemt, å har vært jænna mere enn di fleste, ja mere enn æ unne min verste fiende... så stå på videre å drit i alle som kommer med ufine utalelser, di veit virkelig ikke kordan stå-på-vilje som bor i denne jenta ❤️

Hvordan har det fått med dem barna dems? Hvis dem har fått barn?
Vet dessverre ikke hvordan det går med barna, lenge siden jeg har hatt kontakt med de.
Men snakk med legen din du :) det er vel et opplegg når barnet er født som må igangsettes? Er så usikker på hvordan det fungerer egentlig. Uansett så må du få svar på alt du lurer på hps helsevesenet :happy::Heartred

Back
Topp