R Rappo Forumet er livet 7 Jul 2010 #1 Snuppa kommer og kysser meg, og så sier hun: mor kan eg få ein is?[:D] Gjett hvem som sitter her med is nå[;)]
Snuppa kommer og kysser meg, og så sier hun: mor kan eg få ein is?[:D] Gjett hvem som sitter her med is nå[;)]
? !! Forumet er livet VIP 7 Jul 2010 #2 Hahaha, ja dei veit kossen dei kal gjere det![:D] her kan snuppa finne på å kaste noe eller slå meg! (viss hun er helt i 100), men da kommer hun med en gang og gir meg en kos(det betyr ynskyld[:)])...for da skjønner hun med en gang at ditta ikkje var fint gjort[8D][:)]
Hahaha, ja dei veit kossen dei kal gjere det![:D] her kan snuppa finne på å kaste noe eller slå meg! (viss hun er helt i 100), men da kommer hun med en gang og gir meg en kos(det betyr ynskyld[:)])...for da skjønner hun med en gang at ditta ikkje var fint gjort[8D][:)]
Lykkeliten_84 Forumet er livet VIP 7 Jul 2010 #7 Hehe...de vet hvordan de skal få viljen sin, er ikke dumme [:D] Søtt [8D][:D]
♥Tullerusk♥ Surrehue Januarskatter 2015 7 Jul 2010 #8 Hehehe....Søte lille frøken... *mimre* Husker når Casper var flink til å spørre pent...Nå hører jeg bare: *fryseskuffen blir åpnet og lukket, noe papir rasling* Meg: "Casper hva gjør du?" Han:" tok en is jeg".. Meg: [>:] "Spurte du om lov å ta en is?" Han: " Maaaammaaa, kanskje jeg værsåsnill å få en is?" [8|] To sek senere kommer vesle frøkna og ser på meg med dådyr øyne og rastløs i kroppen: "maaammaa? Is is...?" [:-]
Hehehe....Søte lille frøken... *mimre* Husker når Casper var flink til å spørre pent...Nå hører jeg bare: *fryseskuffen blir åpnet og lukket, noe papir rasling* Meg: "Casper hva gjør du?" Han:" tok en is jeg".. Meg: [>:] "Spurte du om lov å ta en is?" Han: " Maaaammaaa, kanskje jeg værsåsnill å få en is?" [8|] To sek senere kommer vesle frøkna og ser på meg med dådyr øyne og rastløs i kroppen: "maaammaa? Is is...?" [:-]
*Har fått en engel* Glad i forumet 7 Jul 2010 #11 hehehe.. eg har ei som spør: har DU lyst på Is??? eg kan hente t OSS eg hvis du vil ha :)))) med DE DÅDYRØYNENE :)) hehehehe
hehehe.. eg har ei som spør: har DU lyst på Is??? eg kan hente t OSS eg hvis du vil ha :)))) med DE DÅDYRØYNENE :)) hehehehe