Lar du han sprute deg i munnen?

Tora83

Første møte med forumet
Typen vil at jeg skal fortsette og suge han når det går for han.
Vanligvis pleier jeg å slutte og bare runke han da, men han sier
det er mye bedre hvis jeg fortsetter og suge. Og at jeg ikke behøver
og svelge eller noe, men kan spytte det ut.

Jeg har aldri gjort dette før, og er litt skeptisk. Ikke så mye til smaken
som konsistensen.

Lar dere han sprute deg i munnen?
 
Kommenter gjerne!
 
Har jeg ingen problemer med :-)
 
Ja!
 
Lar han gjøre det av og til men spytter ut. Har dessverre ikke orka det nå mens jeg er gravid, det brydde meg null sist.
 
Nei øøøøøøøø[8D][8D]
 
Jeg har prøvd det, og det er noe spesielt...
 
Mannen min sier også at det er mye bedre enn når man stopper og runker. Men han vet meget godt at det ikke skjer ofte, -spesielt ikke hvis han maser!
 
Jeg opplevde å bli litt rar i magen etterpå, ikke dårlig eller noe, bare merkelig liksom... [8|] Så jeg gjør det bare hvis jeg er i god form, og har lyst til å gjøre noe ekstra for ham.
 
Han forventer det aldri, og da synes jeg det er bedre å gjøre det for ham også. Men har bare gjort det et par (2-3) ganger på de 7 årene vi har vært sammen....
 
Ikke noe farlig altså. Men ikke noe jeg gleder meg til heller... hehe...
Jeg har forresten valgt å svelge. Kan like greit det når jeg først har det i munnen. [;)] Blir jo bare gris om jeg skal begynne å spytte det ut igjen.

Bare vær obs på at han sikkert spruter et par ganger... -jeg tenkte ikke på det første gang... hehe... så det ble gris...[8D]
 
Her skjer det aldri. Eller, han har fått sprute i munnen en gang, men det holdt i massevis for meg, for å si det sånn!
 
bruker kondom m smak når d suges her hehe så da er d ikke noe problem..[:)] men gjør d ikke uten.. [:'(]
 
nei det skjer ikke.. jeg klarer rett og slett ikke smaken av det, brekker meg. men samboer har aldri spurt om det.
 
ORIGINAL: madelensmamma

gjort det en gang å aldri mer![:'(]
 
ORIGINAL: *Mamma010108*

Nei[:'(]

 
da hadde jeg faktisk kasta opp,  sæd er noe av det ekleste jeg vet [:'(]
 
ORIGINAL: madelensmamma

gjort det en gang å aldri mer![:'(]


Samme her, ble skikkelig dårlig [&:]
 
Hadde det ikke vært så varmt!! For en ekkel smak det blir, når det liksom blir varmt i munnen[:'(]  Fysjameg! Enten inni eller oppå[;)][:D]
 
Jepp,det gjør jeg[:)]
 
ORIGINAL: Jeanies lille verden

Det har jeg ikke problemer meg nei, men svelger ikke, og spytter ikke ut [8D] (egen teknikk kanskje) [8D]

 
Den teknikken skulle jeg gjerne hørt mer om! :)
 
ikke noe problem med det... og gutten nyter det i allefall... synes det er godt å se at han også har det bra [:)]
 
Back
Topp