Lar du barnet ditt sove ute i vogn?

Ja, sovet ute fra ca 2 mnd alder. Også midt på vinteren. De har sovet på terrassen under markise, eller i åpen garasje med babycall. Ellers på sommeren hvor som helst i skyggen.
Aldri vært bekymret for det. Vi bor landlig og det jeg jeg ofte bekymrer meg mest for er om de skal vekkes av søppelbilen

Om hun hadde sovet i vogn alene kunne hun sikkert det hvis vi hadde tilrettelagt for det, men her er det da 3 ting som setter stopper for det: 1) Vognnekt, 2) Røykende naboer og 3) Bor i blokk. Så soving på terrassen er uaktuelt.

Ja det har begge gjort selv om vi bor i by.

Med babycall (tror ikke det fantes med video da våre sov) og nett.

Alle mine har sovet ute - minstemann sover ute enda, han vil det selv også:) har vogna i le nedenfor et vindu,så ser rett ned i vogna.

Ja, alle mine har sovet ute i vogna. Nå har ikke minste sovet ute ennå, faktisk:-) men han skal da sove ute etterhvert han også. Har rev i skogen oppe bak huset, men føler ikke at en " vanlig" rev ville angrepet en baby i vognen. Sover med babycall og netting.

Ja, det har jeg alltid gjort. Vi har både katter rever og folk rundt oss. Hadde blitt gal om jeg skulle tenke at noe skulle skje hele tiden.

Det er ganske spesielt at en rev var i vogna. Så sjansen for at det skjer er minimal.

Kommer til å la 3 mann sove ute også , de sover mest i frisk luft.

Men hadde det skjedd noe , så hadde jeg så klart hatt vondt inni meg. Men man kan ikke tenke hvis om atte osv hele tiden.

Står ute på balkongen vår som ingen kommer seg opp på uten stige. Katter kommer seg heller ikke opp, men har på netting i tilfelle (og i tilfelle insekter selv om det ikke er så aktuelt nå). Står også sånn at jeg ser henne gjennom vinduet :) setter henne noen ganger på baksiden (hvis vi har gått tur), men der står også vogna så jeg ser gjennom vinduet.

Ja, begge mine har sover ute fra fødsel av til de slutter med å sove.

Bor i 3 etg, midt i en by. Ikke mye rev eller andre dyr der...

Edit: men de har sover ute på hytta, utenfor kaffeer o.l også.

Eneste plassen hun sover på dagtid. Bruker alltid myggnett, mest pga kattene i nabolaget.

Back
Topp