Lar du barnet ditt "skrike seg ferdig"??

Helt grusomt! Får lyst til å klaske til de som lar babyen sin gråte seg i søvn:mad:

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Aldri praktisert d og kommer aldri til å gjøre d heller! Har tru på at man får trygge barn v å være oppmersom på demmes behov og inntil dem får språk, e skrikinga demmes eneste måte å kommunisere på.

Huff skjønner ikke at folk klarer... Grøsser bare av tanken. Her lar vi aldri vesla ligge å gråte, det er en grunn til at de gråter! :/
Er jo ikke alltid vi klarer å trøste henne med en gang, men da holder vi henne, snakker å trøster å gir kjærlighet.

Absolutt aldri!

Da jeg skulle lære storebror å sovne av seg selv i en alder av 7-8mnd gjorde jeg "motsatt"; jeg gikk inn med EN gang han begynte å gråte. Etterhvert gikk det lengre og lengre tid for han gråt, og til slutt sovnet han av seg selv. Han er den dag i dag en svært trygg gutt med veldig gode sovevaner.

Nei! Hender av og til han sutrer litt før han sovner, men det er helt grusomt å la babyer ligge å gråte seg i søvn! Stakkars små! Vi går inn og trøster hvis han gråter, til han roer seg, og legger ham i sengen igjen! Gjentar dette til han tilslutt sovner!
Dette er dog unntaksvis da han som regel sovner omtrent med en gang vi legger ham :)

Aldri. Jeg går konsekvent inn med en gang han begynner å gråte, så han vet at han blir hørt. Ingen skal gråte seg i søvn.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Nei, det syntes jeg ikke noe om! Her trøster vi alltid om hun gråter og kommer alltid til å gjøre det :)

Back
Topp