Lar du barna dine arve truser fra andre barn?

Haha... inspirert eller? :p

Nei, jeg arver ikke men fant denne i dag og tenkte umiddelbart på å lage en slik tråd :p

ImageUploadedByBV Forum1476895974.643753.jpg

Her arver vi svært lite, men jeg foretrekker å kjøpe nye truser til sønnen.

Kunne vi sikkert ha gjort. Ser ikke helt problemet, de kan jo kokvaskes. Nå bruker ikke vår truser enda, da, så jeg har ikke tenkt noe særlig på sånt. Men jeg hadde nok ikke kjøpt brukt fra fremmede.. :-P

Nei i grunn ikke. Men det har hendt to ganger at min jente har vært uheldig og har måttet låne truse av en veninne. Denne trusen har jeg da vasket og ikke tenkt over at ikke var hennes etterpå, så hun har nok brukt den. Helt lik som mange av hennes andre, så jeg vet jo ikke hva som er hva.

Grunnen eg tenker er at truser er såpass billig at føler ikke det er vert å drive å Arve på.

Ja arvet fra kjent venniner... har aldri tenkt om at det var kanskje ikke bra.
De vaskes jo som andre klær for bruk... hmm

Har aldri tenkt over det, hun har lånt truse av ei venninne og ingen av oss hadde noe problem med det. Om det lå hele og pene truser i arvetøyet som hun ville brukt, hadde jeg ikke sagt nei. Hun arvet jo badetøy..

Har arva nokre få frå søskenbarn, men stort sett kjøpt nye. Gjør ingenting å arve truser, vasker de jo som alle andre arvede klær.

Back
Topp