lar dere de små

Martha2

Gift med forumet
stå litt på fanget, og bruke bena litt mens dere holder?? jeg synes det er for tidlig jeg..

Det gjør jeg med Magnus... [:D]
Han er 3 mnd nå, og det er etter anbefaling både fra fysio og manuell terapeut.

Han nekter derimot plent å ligge på magen, så de mente det var god trening. Men så er han skikkelig sterk i hofter og nakke også da...

Ja det gjør vi..Var hos fysioterapeut med di idag og hun gjorde også det,og regner med hun vet hva hun holder på med[8D]..men alt med måte..Fikk også beskjed om å ha di mest mulig på magen,mange ganger for dag[:)]

ja i sammarbeid med fysiterapeaut så ligger vi mye på rygg og lar han løfte seg opp, og står å hopper litt i fanget, og flyr litt for å la han trene nakke og rygg

ORIGINAL: mirakelimage

ja i sammarbeid med fysiterapeaut så ligger vi mye på rygg og lar han løfte seg opp, og står å hopper litt i fanget, og flyr litt for å la han trene nakke og rygg

hva mener du med fly? ligge på magen i armene mens du bærer?[:)]

ORIGINAL: *MamMathea*

ORIGINAL: mirakelimage

hva mener du med fly? ligge på magen i armene mens du bærer?[:)]

ja eller vi ligger på rygg og løfter han opp å "fly".. ikke mye av gangen men det skal være bra for både rygg og balansen hans

Back
Topp