Laproskopi og hystoskopi

Hobbit

Elsker forumet
Dere som har tatt det fikk du narkose eller lokalbedøvelse ?

Hvor lang var opperasjonen ?

Var du lenge dårlig etterpå ?

Smerter i etterkant ?

Komplikasjoner ?

dytt

laproskopi er det kikkhullsoperasjon? tror jeg har hatt det. hadde ikke mye smerter og syns jeg kom meg fort. Helt fin på ei uke ihv..

ORIGINAL: Hobbit

Dere som har tatt det fikk du narkose eller lokalbedøvelse ? Narkose

Hvor lang var opperasjonen ? Ble trillet inn på operasjon kl 07.00. Ble trillet ned fra oppvåkning rundt kl 10 tenker jeg. Hvor lenge de faktisk holdt på vet jeg ikke.

Var du lenge dårlig etterpå ? Nei... Var i fin form og reiste hjem på ettermiddagen.

Smerter i etterkant ? Hadde sterke luftsmerter i skuldrene et par dager etterpå, men etter det hadde jeg ikke vondt i det heletatt.

Komplikasjoner ? Nei.

Lapraskopi jeg var gjennom..

LAPROSKOPI

Dere som har tatt det fikk du narkose eller lokalbedøvelse ?
Narkose
Hvor lang var opperasjonen ?
Lengre enn planlagt, var veldig mye endometriose så det tok vel 3 timer tror jeg
Var du lenge dårlig etterpå ?
Nei, var frisk meldt og tilbake i arbeid etter 1 uke
Smerter i etterkant ?
Ja det var en del smerter de første 4 dagene.
Komplikasjoner ?
Nei, ingen komplikasjoner

Dere som har tatt det fikk du narkose eller lokalbedøvelse ? Narkose

Hvor lang var opperasjonen ? Hmm... Husker ikke, men tror det var ganske fort gjort

Var du lenge dårlig etterpå ? Skikkelig kvalm ut samme dag

Smerter i etterkant ? Ja litt luftsmerter samme dag, og noen dager støl, øm og oppblåst til de grader

Komplikasjoner ? Ja, en sykehusinnleggelse og et heldagsbesøk på sykehuset (var egentlig innlagt da også)

Laproskopi fikk jeg under full narkose, hysteroskopi er uten noen bedøvelse, fikk bare beskjed om å ta noen Paracet på forhånd.

Back
Topp