Lapraskopi

Nitho

Elsker forumet
Jeg hører vel kanskje til her jeg nå.
Vi var inne på vår første time på Riksen i dag. Alt så bra ut med både sambo og meg men gravide blir vi ikke. (over 2 år med prøving)
Så nå skal jeg inn til lapraskopi. Noen som vet hvor lang ventetid det er på å få time til det? 
Blir nok inseminering på oss først. Leste litt om andres erfaringer ang det. Må alle ta disse sprøytene? Selv om man har el og stabil syklus?
Spennende å endelig være igang. [:)]

Hei og velkommen skal du være [:)]
Vet ikke hvor lang ventetid det er for lap på ditt sykehus, men for meg tok det 2 mnd før jeg fikk innkalling. Men da var det ferieavvikling i mellomtiden.
Hva de finner på lap har jo betydning for videre plan for behandling. I mitt tilfelle hadde de ikke funnet noe galt før jeg var på lap, hvor de fant ut at begge mine eggledere var tette...  Så vi skal i gang med første IVF nå [;)]
Ja er spennende å være i gang, du får ha lykke til videre. Skal bli spennede å følge deg på veien [:)]
Vi får krysse fingrene for hverandre og satse på at 2009 er året for oss [;)]

Heisann du. Det er ikke lang ventetid på lap. på riksen, tror det nesten en er knapp mnd bare jeg. Og ja, dessverre må du gjennom enten regime med sprøyter eller pergo iforbindelse med inseminering også, det er for å få timet EL helt perfekt. Men, det varer kortere enn ved prøverør da.. Masse masse lykke til[:)]

Takk for svar og velkomst [:)] Det er stor forskjell fra sykehus til sykehus da, hvis det kun er en knapp mnd så blir jeg veldig glad for det.
Jaja, da blir det nok sprøyter på meg også da. Har ikke noe problemer med sprøyter, men å ta de selv.... det blir liksom noe helt annet.  Men det går nok bra, det må det jo bare gjøre. Og man gjør jo omtrent hva som helst for å endelig få den etterlengtede spiren.

Back
Topp