Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7,7, 16 og 19. Ja, iallefall for de to små. Vet ikke helt når og hvordan vi skal si det. Er jo 11 uker nå, så snart ser de det velSpennende å fortelle større barn, da! Hvor gamle er de? De syns jo helt sikkert det er stas, da!
Samme herHer er det også første felles, og barn på begge sider fra før.. mitt barn kommer til å hoppe i taket av glede, da det er et uttrykt ønske, gruer meg mer til å fortelle bonusbarna
Wow tenker det er full fart ja så gøy med en liten en ogsåHer er det første felles. Eg har to frå før og han tre. Mine bur hos oss fast. 10, 8 og tre på 6[emoji28]
Godt å høre om noen i samme båt! Når har dere tenkt til å fortelle ungene da? Vi tenker kanskje å vente til magen synes litt, og vi vet hva det blirSamme her
Vi vet ikke enda..må jo bli snart tenkte også når magen vises mer. Har jo lagt på meg allerede..Godt å høre om noen i samme båt! Når har dere tenkt til å fortelle ungene da? Vi tenker kanskje å vente til magen synes litt, og vi vet hva det blir
Ååå så søt da! Spennende å se om han får rett da Hehe.. apropos ønskeliste- tenkte på om vi skulle si det i jula, men tror vi venter enda litt lenger, i tilfelle det ikke blir tatt godt imot og ødelegger julestemningen (for bonusbarna), min har spurt i flere år allerede om hun kan få en lillesøster/bror.. men vi får se an litt ift. når det blir mer mage som synes her.Vi vet ikke enda..må jo bli snart tenkte også når magen vises mer. Har jo lagt på meg allerede..
Min sa i dag at han skulle se inn i fremtiden, og da så han at jeg ventet en sønn til Han skulle skrive på ønskelista at han ønsket en lillebror/søster
Lappeteppefamilie var et koselig navn! Aldri hørt før
Hadde heller ikke hørt det før denne tråden
Her er det kun jeg som har barn fra et tidligere forhold. Også har vi to små sammen, og venter nr 3. Her har de Store mast lenge om flere søsken til tross for at vi har 3 åring, og 1 åring
De mener at vi skal gjøre som "jeg" har gjort før. Avslutte etter nr 3 som da skal være en gutt igjen
De 3 store gleder seg utrolig masse. De to minste må vente til julaften med, og få vite det
Herlig med barn som gleder seg! Jeg er også eneste hos oss som har barn fra før, nå venter vi første sammen så dette er første svangerskap min mann er med på. Blir godt at han også får oppleve alt svangerskap, fødsel og barseltid byr på
Jeg var helt ferdig med, og få barn etter 1.ekteskap Men så fikk jeg en fantastisk Kjæreste som behandlet mine barn som sine egne. Var med på ALT. Leksehjelp, foreldremøter, tørke spy osv fra de var
12,10, og 6år gamle. Da begynte jeg, og tenke på hvor flott til ville være, og få barn med han. Etter en tid sa jeg til han at om han ville ha barn med meg så måtte det bli 2 Eller ingen. Ville ikke ha "enebarn" De andre var jo så store, og er så nære.
Og sånn gikk det. Når de 3 store var 16, 14, og 10 år kom vår første felles, også har vi da fått vært 2.år etterpå med denne
Er det flere som er det? Mine, dine, våre...
Hos oss er det et felles på vei. Vi har ikke sagt noe til de større barna enda. Har dere? Hvordan tok de det..? Kjenner jeg er veldig veldig spent....