Lappeteppefamilie

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Er det flere som er det? Mine, dine, våre...

Hos oss er det et felles på vei. Vi har ikke sagt noe til de større barna enda. Har dere? Hvordan tok de det..? Kjenner jeg er veldig veldig spent....:rolleyes:

Spennende å fortelle større barn, da! Hvor gamle er de? :) De syns jo helt sikkert det er stas, da!

Her er det også første felles, og barn på begge sider fra før.. mitt barn kommer til å hoppe i taket av glede, da det er et uttrykt ønske, gruer meg mer til å fortelle bonusbarna:happy3

Her er det første felles. Eg har to frå før og han tre. Mine bur hos oss fast. 10, 8 og tre på 6[emoji28]

Ja har første fra tidligere forhold, som tok slutt før bebis kom. Sambo og meg fant hverandre når lille var 4 mnd. Og vært i livet hans siden det [emoji173] Han er nå 11 år straks [emoji4] Så har vi mellomste på snart 6 år og siste på vei i magen sammen [emoji173]

Godt å høre om noen i samme båt! Når har dere tenkt til å fortelle ungene da? Vi tenker kanskje å vente til magen synes litt, og vi vet hva det blir:)
Vi vet ikke enda..må jo bli snart :Dtenkte også når magen vises mer. Har jo lagt på meg allerede..
Min sa i dag at han skulle se inn i fremtiden, og da så han at jeg ventet en sønn til:hilarious: Han skulle skrive på ønskelista at han ønsket en lillebror/søster :joyful::Heartred

Vi vet ikke enda..må jo bli snart :Dtenkte også når magen vises mer. Har jo lagt på meg allerede..
Min sa i dag at han skulle se inn i fremtiden, og da så han at jeg ventet en sønn til:hilarious: Han skulle skrive på ønskelista at han ønsket en lillebror/søster :joyful::Heartred
Ååå så søt da! Spennende å se om han får rett da ;) Hehe.. apropos ønskeliste- tenkte på om vi skulle si det i jula, men tror vi venter enda litt lenger, i tilfelle det ikke blir tatt godt imot og ødelegger julestemningen (for bonusbarna), min har spurt i flere år allerede om hun kan få en lillesøster/bror.. :) men vi får se an litt ift. når det blir mer mage som synes her.

Lappeteppefamilie var et koselig navn! Aldri hørt før :)

Lettet over å endelig ha bestemt at vi forteller barna som en slags julegave når bonusene kommer hit igjen i romjula 3.dag. Da ligger det nok noen gaver her og venter.. gleder meg!

Lappeteppefamilie var et koselig navn! Aldri hørt før :)

Hadde heller ikke hørt det før denne tråden :)

Her er det kun jeg som har barn fra et tidligere forhold. Også har vi to små sammen, og venter nr 3. Her har de Store mast lenge om flere søsken til tross for at vi har 3 åring, og 1 åring :p
De mener at vi skal gjøre som "jeg" har gjort før. Avslutte etter nr 3 som da skal være en gutt igjen :hilarious:

De 3 store gleder seg utrolig masse. De to minste må vente til julaften med, og få vite det :p

Hadde heller ikke hørt det før denne tråden :)

Her er det kun jeg som har barn fra et tidligere forhold. Også har vi to små sammen, og venter nr 3. Her har de Store mast lenge om flere søsken til tross for at vi har 3 åring, og 1 åring :p
De mener at vi skal gjøre som "jeg" har gjort før. Avslutte etter nr 3 som da skal være en gutt igjen :hilarious:

De 3 store gleder seg utrolig masse. De to minste må vente til julaften med, og få vite det :p

Herlig med barn som gleder seg! Jeg er også eneste hos oss som har barn fra før, nå venter vi første sammen så dette er første svangerskap min mann er med på. Blir godt at han også får oppleve alt svangerskap, fødsel og barseltid byr på :)

Herlig med barn som gleder seg! Jeg er også eneste hos oss som har barn fra før, nå venter vi første sammen så dette er første svangerskap min mann er med på. Blir godt at han også får oppleve alt svangerskap, fødsel og barseltid byr på :)

Jeg var helt ferdig med, og få barn etter 1.ekteskap :p Men så fikk jeg en fantastisk Kjæreste som behandlet mine barn som sine egne. Var med på ALT. Leksehjelp, foreldremøter, tørke spy osv fra de var
12,10, og 6år gamle. Da begynte jeg, og tenke på hvor flott til ville være, og få barn med han. Etter en tid sa jeg til han at om han ville ha barn med meg så måtte det bli 2 :D Eller ingen. Ville ikke ha "enebarn" De andre var jo så store, og er så nære.
Og sånn gikk det. Når de 3 store var 16, 14, og 10 år kom vår første felles, også har vi da fått vært 2.år etterpå med denne :smug:

Jeg var helt ferdig med, og få barn etter 1.ekteskap :p Men så fikk jeg en fantastisk Kjæreste som behandlet mine barn som sine egne. Var med på ALT. Leksehjelp, foreldremøter, tørke spy osv fra de var
12,10, og 6år gamle. Da begynte jeg, og tenke på hvor flott til ville være, og få barn med han. Etter en tid sa jeg til han at om han ville ha barn med meg så måtte det bli 2 :D Eller ingen. Ville ikke ha "enebarn" De andre var jo så store, og er så nære.
Og sånn gikk det. Når de 3 store var 16, 14, og 10 år kom vår første felles, også har vi da fått vært 2.år etterpå med denne :smug:

Så utrolig koselig historie! Jeg fikk mitt første barn før jeg var 18, så forholdet med barnefar varte ikke særlig lenge. Hun har jo da vært enebarn hele livet, så jeg har også sagt at vi skal få barn tett nå så barna kan ha glede av hverandre :)

Vi har en hver fra før, han en på 15 og jeg en på straks 4 <3 jeg sa i fra da vi begynte å bli noe mer enn en casual date, at jeg ønsker flere barn, og jeg forstår om han ikke ønsket (siden hans datter da var 13) men jeg ønsket da ikke å satse, gi masse tid og kjærlighet i noe som ikke endte i barn. Da ble han så glad! For han har alltid ønsket flere!! <3 bare ikke funnet den han ønsker å få barn med.

Så nå venter vi vår første sammen <3 veldig planlagt, og vi er så forelsket nå :p <3 hihi!!

Er det flere som er det? Mine, dine, våre...

Hos oss er det et felles på vei. Vi har ikke sagt noe til de større barna enda. Har dere? Hvordan tok de det..? Kjenner jeg er veldig veldig spent....:rolleyes:

Sniker fra mai 2018 :)

Vi har første felles på vei. Min sønn fra tidligere forhold og hans eldste datter er klar over det som skal skje,og de gleder seg. Den yngste hans har dessverre ikke fått vite ennå pga hennes egen situasjon pr. daga dato.

Jeg er ikke selv i samme situasjon, men er eldst i en «lappeteppe»flokk, og husker selv med glede når foreldre/ bonusforeldre fortalte nyheten. Tror det hos oss var størst sjokk for de yngste, men det glemte de fort. Tror også det hjelper om den andre foreldren, som ikke er en del av deres familie, snakker varmt om forøkelsen om det skulle komme noen rare reaksjoner i starten.. :)

Back
Topp