Lappen!

Blomkarse

Glad i forumet
*MIA*
Februarlykke 2022❄️
Ja husker dere tråden om hvem som må ta lappen før mini kommer? Det er jo liksom meg og jeg lovte å heie alle frem. Jeg er i gang! Har hatt 4 kjøretimer( jada farvel julegaveshopping osv..) og det går jo litt fremover! Håper så inderlig jeg klarer det før termin! Er lærer på vgs og tar lappen sammen med elevene, haha;)

Ja husker dere tråden om hvem som må ta lappen før mini kommer? Det er jo liksom meg og jeg lovte å heie alle frem. Jeg er i gang! Har hatt 4 kjøretimer( jada farvel julegaveshopping osv..) og det går jo litt fremover! Håper så inderlig jeg klarer det før termin! Er lærer på vgs og tar lappen sammen med elevene, haha;)
Jeg vil også ta lappen, men tviler på at det blir gjort før mini kommer altså :( Men, kan prøve å få gjort det før vesla begynner i barnehagen, da blir det litt lettere med babis, når jeg skal levere og hente vesla! Gud vet hvor vi får plass!

Med riktig innstilling og nok penger er det ikke noe problem og klare det før termin:-)mengdetren masse hjemme hvis du har mulighet :-)

• Liker
Reactions: lou
Uff dette skulle jeg også egentlig, men syns det er så tiltak! Jeg er fortsatt så utrolig trøtt og sliten hele tiden! Får prøve å komme i gang :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg klarte å ta lappen mens eg gjekk gravid med eldste :-) litt utfordrende men gjekk veldig bra :-) heier på deg og har truen på at dette går fint :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: lou
Jeg vil også ta lappen, men tviler på at det blir gjort før mini kommer altså :( Men, kan prøve å få gjort det før vesla begynner i barnehagen, da blir det litt lettere med babis, når jeg skal levere og hente vesla! Gud vet hvor vi får plass!
Ja jeg begynte jo når jeg venta nr 2;) nå føles det mer prekært, tenker på permisjonen og ha frihet til å besøke besteforeldre og sånn også.. Du klarer det helt sikkert når du må!:)

Jeg tok lappen for under 2 år siden ;)
Da førstemann kom hadde hverken mannen eller jeg lappen.
Og først etter at vi hadde fått nr 2 fikk jeg surra meg til å ta lappen.

Det var ikke bare bare å få til når man jobber fult og har to små.

Back
Topp