Lappen

*LillMi*

Gift med forumet
Har du lappen?

Svarte nei, selv om jeg har moped-/lettsykkel-/snøscooter- (å hjelp!) lappen. Håper å kanskje tjene nok penger i år til at jeg kan ta kjøretimer[:)]

'

Må de som tar lappen nå velge mellom lappen i manuelt eller automat gir? Det er jo i så tilfelle kjempedumt! Enten så kan du kjøre bil, eller så kan du det ikke. Hvis du er vant med bare det ene, så er det IKKE vanskelig å lære seg det andre [:)]

ORIGINAL: Futurah

Må de som tar lappen nå velge mellom lappen i manuelt eller automat gir? Det er jo i så tilfelle kjempedumt! Enten så kan du kjøre bil, eller så kan du det ikke. Hvis du er vant med bare det ene, så er det IKKE vanskelig å lære seg det andre [:)]

Man kan velge å ta med automat, da kan man ikke kjøre manuell, men om man tar manuell kan man også kjøre automat. Har vel vært sånn i "alle tier" trur jeg.

Nop.
Men skal prøve å få det til i løpet av 2011.

ORIGINAL: *LillMi*

Man kan velge å ta med automat, da kan man ikke kjøre manuell, men om man tar manuell kan man også kjøre automat. Har vel vært sånn i "alle tier" trur jeg.

Det var nytt for meg.

Jeg har klasse B, manuell.

Har klasse b manuell, også tok jeg moped lappen på u.skolen[:D]
Men har planer om å ta med henger før neste sommer.

jepp har lappen (manuell)

ORIGINAL: minaa

ORIGINAL: *LillMi*

Det var nytt for meg.

Jeg har klasse B, manuell.

Ja, det var nytt for meg også... jaja, jeg kan nå kjøre med både manuelt og automat, og så truck da. *truckbitch* haha [:)]

lappen ja! Kom på plass med en gang eg var 18[:D]
Seff tok eg manuell bil, slik at eg kan kjøre begge deler[;)]

Og ja, den regelen har alltid vert[;)]

jepp! Hadd den i 10 år[:)] Men mista den nesten i dag da faktisk...[:o]

Back
Topp