mkrago
Elsker forumet
Jeg sitter her i mørket midt på natta og er urolig, jeg er 31 år gammel og driver å tar lappen. Det siste halvåret har jeg fått hjelp av familien til å kjøre guttungen i barnehage men det går ikke lenger da de som har hjulpet meg skal reise bort i flere mnd nå i slutten av juni. Av ulike grunner trenger jeg legeerklæring før jeg kan kjøre opp, men jeg har ikke fått time hos legen før i slutten av juni. Jeg får ikke sove fordi jeg stresser sånn med dette, gubben jobber også i Oslo og nå er det kaos inn og ut derfra så jeg får panikk av hva som skjer med reise til og fra jobb for han. Hvis han skal levere og hente blir det ekstreme dager for lille gutt samtidig som gubben må jobbe redusert.
Er det noen som vet om jeg kan ta teorien før legeerklæring er levert?
Det var masse surr på kjøreskolen i tillegg så jeg har hatt 6 forskjellige kjørelærere hvor 2 over litt lenger tid og 4 bare en gang på det obligatoriske nå på slutten. De 4 som jeg bare har kjørt med en gang ødela virkelig selvtilliten min ang kjøring da alle hang seg opp i forskjellige ting og stresset meg. Det førte til at jeg begynte å gjøre tullete feil igjen.
Jeg føler meg som en elendig mamma som ikke klarer å få til noe så "enkelt" som å ta lappen for min sønn sin skyld. Det går bare buss 1 gang i timen her vi bor og den går ikke forbi barnehagen så jeg må bruke over 1 time hvis jeg skal levere. Skal jeg dra videre på jobb må jeg regne ca 2 timer før jeg er fremme. Kjører jeg tar det 20min fra jeg drar til jeg er på jobb.
Jeg hater å føle meg så usikker.
Er det noen som vet om jeg kan ta teorien før legeerklæring er levert?
Det var masse surr på kjøreskolen i tillegg så jeg har hatt 6 forskjellige kjørelærere hvor 2 over litt lenger tid og 4 bare en gang på det obligatoriske nå på slutten. De 4 som jeg bare har kjørt med en gang ødela virkelig selvtilliten min ang kjøring da alle hang seg opp i forskjellige ting og stresset meg. Det førte til at jeg begynte å gjøre tullete feil igjen.
Jeg føler meg som en elendig mamma som ikke klarer å få til noe så "enkelt" som å ta lappen for min sønn sin skyld. Det går bare buss 1 gang i timen her vi bor og den går ikke forbi barnehagen så jeg må bruke over 1 time hvis jeg skal levere. Skal jeg dra videre på jobb må jeg regne ca 2 timer før jeg er fremme. Kjører jeg tar det 20min fra jeg drar til jeg er på jobb.
Jeg hater å føle meg så usikker.