Lappen fra posten

tante82/MAx6

Glad i forumet
har komme. Kolles må æ betal den da?på regning el når æ hente den?

men kjæm all medesinan æ treng på hele forsøke i samme pakken?

Jeg fikk også alle medisinene på en gang... men fikk kun brukt litt av nesesprayen før jeg fant ut at jeg var gravid...

Og får ikke refundert resten av medisinene.... egentlig litt irritabelt iom at jeg sitter med sprøyter til 5000 kroner som har stått kjølig hele tiden og er fullt brukbare.
Bortkastet bruk av medisiner.

FLOTT TIPS!!!! :o) det skal jeg jammen gjøre, syns jo det er for ille å kaste fullt brukbare medisiner..............Kan til og med sende de i kjøleboks, jeg fikk det jo levert i en..........
ORIGINAL: småsmurf

ORIGINAL: sengepolka

Jeg fikk også alle medisinene på en gang... men fikk kun brukt litt av nesesprayen før jeg fant ut at jeg var gravid...

Og får ikke refundert resten av medisinene.... egentlig litt irritabelt iom at jeg sitter med sprøyter til 5000 kroner som har stått kjølig hele tiden og er fullt brukbare.
Bortkastet bruk av medisiner.

Bare vent ei stund til, slik att du er helt sikker på att spira sitter for godt(Noe den selvfølgelig gjør[:D]), og så selger du det til litt redusert pris til noen som er på forsøk 4 eller mer[;)]

Fakturan va me i pakken. Ble ca 12 tusen for den pakken æ henta i dag. NO e vi i gang altså[:)] Føle ikke helt glede over d enda,men d bli vell....

Back
Topp