Lappe vinterdress

Det spørs vel hvor du ska lappe og evt hvor mye det trengs og lappe?har du bilde?

Jeg vet du holder mot gaffateip:p
Her brukte pappaen Isola flex på jentas regntøy som fikk ett rift bak på rumpa og den har holde det veldig godt i 1 år og kan brukes enda. Ingen lekkasje :p Han satte den på insiden da syns det ikke utpå. Det er verd att prøve:)

Vedlegg

• 6C6EA22B-2FC1-417C-AAA8-1A33A543B85E.jpeg
    6C6EA22B-2FC1-417C-AAA8-1A33A543B85E.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 9
Mulig å kontakte leverandøren om de har en type lappe som går an å feste på. Fått det til jakker til meg selv

På butikk som selger garn o.l har de selvklebende nylonlapper. Det er lagd for akkurat slike ting. Koster kanskje 30 kr :-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    20,8 KB · Visninger: 25
Her brukte pappaen Isola flex på jentas regntøy som fikk ett rift bak på rumpa og den har holde det veldig godt i 1 år og kan brukes enda. Ingen lekkasje :p Han satte den på insiden da syns det ikke utpå. Det er verd att prøve:)

det har vi brukt også. Gjorde som dere og satt den på innsiden så synes det ikke. Barn nr 3 bruker dressen nå og den sitter fortsatt. Har gjort det samme med et hull i barnehage sekken.

Gjør som meg, dra til mormor/farmor/bestemor (hvis du har i nærhet). Hihi. De fikser alt!

Vi har kjøpt sånne lapper som er for å lappe på hull, fra sportsbutikken tror jeg. Vasker og syr på. Dog veldig små hull da ☺️

Vi har faktisk gjort d samme i nøden- og den sitter sykt godt! :hilarious: Tett er det også!

Back
Topp