Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Det skal jeg prøvePå butikk som selger garn o.l har de selvklebende nylonlapper. Det er lagd for akkurat slike ting. Koster kanskje 30 kr![]()
Takk for tips, den trenger en vaskVask dressen først, slik at det ikke er skitt som gjør at lappen ikke fester seg skikkelig
Jeg vet du holder mot gaffateip
Her brukte pappaen Isola flex på jentas regntøy som fikk ett rift bak på rumpa og den har holde det veldig godt i 1 år og kan brukes enda. Ingen lekkasjeHan satte den på insiden da syns det ikke utpå. Det er verd att prøve
![]()
Genialt man sparer ju på det.det har vi brukt også. Gjorde som dere og satt den på innsiden så synes det ikke. Barn nr 3 bruker dressen nå og den sitter fortsatt. Har gjort det samme med et hull i barnehage sekken.
Vi har faktisk gjort d samme i nøden- og den sitter sykt godt!Jeg vet du holder mot gaffateip
Her brukte pappaen Isola flex på jentas regntøy som fikk ett rift bak på rumpa og den har holde det veldig godt i 1 år og kan brukes enda. Ingen lekkasjeHan satte den på insiden da syns det ikke utpå. Det er verd att prøve
![]()
Jeg er veldigt glad vi prøvde på det. Før vi trengde ikke kjøpe ny regntøyVi har faktisk gjort d samme i nøden- og den sitter sykt godt!Tett er det også!
Jeg ringte en garnbutikk, og de hadde, så nå er vi på vei på shoppingDet finnes masse i sportsbutikker man kan ta på , om du som meg ikke vil bruke gaffatape![]()
Genialt man sparer ju på det.
Lykke tilJeg ringte en garnbutikk, og de hadde, så nå er vi på vei på shoppingtakk for tips, skal se neste gang skal jeg teste det
![]()