Laparoskopi

idaN87

Glad i forumet
Dere som har tatt det, som har slitt med å bli gravid, blei dere fort gravide etter å ha tatt en sånn operasjon? Jeg skal inn neste fredag å operere, og hååååper virkelig det snart skal klaffe etter å ha vært prøvere siden desember 06[:(] 

Det kommer vel an på hva og om de finner noe. For min del sa de at når var alt ok, de fjernet endometriose og åpnet en trang eggleder. Det er 2 måneder og ca tre sykluser siden.
Men jeg har hørt om mange som får det til måneden etter og legen sier det og. Gå hjem og prøv for nå er alt fint og det er store sjanser!

For min del står vi i kø for IVF, og tror på det;)

Lykke til!

ORIGINAL: idaN87

Dere som har tatt det, som har slitt med å bli gravid, blei dere fort gravide etter å ha tatt en sånn operasjon? Jeg skal inn neste fredag å operere, og hååååper virkelig det snart skal klaffe etter å ha vært prøvere siden desember 06[:(] 

Jeg har tatt lapraskopi,men jeg har PCOS og fikk brent hull på eggstokkene for bedre eggløsning.Tok pergokurer etterpå uten effekt i begynnelsen på året..Men ble gravid nå i sommer etter 2,5 år m mangen tanker og strev!

tusen takk for svarene! fint å høre om andre som har gått igjennom det samme![:)] 

Det er vel bare å vente å se hva dem eventuelt finner[;)]

Har gjort det to ganger jeg. Første gangen, skulle de fjerne en mulg cyste, men fant ingen, så gjorde ingenting. Andre gangen, så var jeg gravid, men de trodde det var utenfor livmoren, så de skulle fjerne det. Men de fant bare masse blod, som de måtte suge vekk, og det lille embryoet som var der inne overlevde[:D]

Back
Topp