Lap i dag..

Nitho

Elsker forumet
Ja da var lap overstått. Var redd jeg ikke skulle bli tatt ettersom jeg selvfølgelig ble forkjølet.. typisk. Men ble enig med anestilege at det gikk greit. Jeg var førstemann inn. Og alt gikk veldig bra. De var veldig omsorgsfulle. [;)] HAr sovet mye i dag ellers er formen ganske bra. Hadde veldig vondt i skuldre og kragben men det har gitt seg nå. Litt smerter rundt navlen har jeg da. Men i det hele føler jeg meg overraskende bra.

De fant ingenting galt med meg da, alt så bra ut og begge eggledere var åpne. Så det er jo kjempebra egentlig. Men jeg lurer jo da på hvorfor i all verden vi ikke får til å bli gravide når alt er helt normalt. Har vært aktive prøvere i over 2 år nå... Så selv om jeg er glad alt er i orden er jeg også veldig frustrert over hvorfor det ikke skjer noe. Ønsker jo så klart ikke at det skal være noe galt, men det er noe med det å få et svar på hvorfor ting er som de er....
Jeg skal tilbake til ivf avdelingen så da er det jo bare å vente på brev fra dem. Vi mistenker forøvrig selv at problemet kan være at det rett og slett ikke vil feste seg ol. Har jo hatt positive tester som har endt med mensen samme dag eller dagen etter. Men vi vet jo ikke. Så det blir kanskje neste steg å finne ut av det..

Kjenner jeg er utålmodig og håper jeg får time igjen om ikke så lenge.

Godt å høre at alt gikk bra idag. [:)] Og at de ikke fant noe galt.
Håper det brevet kommer fortere enn dere aner.

ORIGINAL: *Bobbo*

sign denne.

Så bra at alt var i orden[:)]Jeg kan dessverre ikke svare deg på hvorfor du ikke er blitt gravid,noen blir det bare av å ta av seg trusen mens andre som oss her inne må slite....

Verden er ikke rettferdig!
Lykke til videre.

sign[:)]

Back
Topp