Lano såpen.

trille85

Glad i forumet
Ikke for å starte diskusjon eller såre noen, men jeg lurer. Dere som er med i Lano konkurransen. Bruker dere Lano? Synes den ikke virker så bra jeg. Synes den virker utørrende på huden, å jeg kjøper den aldri. Nå kan det hende at jeg reagerer på akkurat den da..

Jeg bruker ikke Lano, og jeg hater konkurransen dems :) Mye juks og mye mas

.. Utrolig bra markedsføring for Lano og ha denne konkurransen der mammaer går på hvert år.

Enig i det Frøken lillan sier, den konkurransen er så masete. Får en haug av meldinger i inboksen på facebook om å stemme på forskjellige unger. Litt irriterende i lengden. 

Såpen synes jeg er helt forferdelig :d

Og sist men ikke minst, den såpa blir testet på dyr!!!!!!emoticon

Ja, er helt enig i det dere sier. Lano konkurransen er mas! Blir rett å slett irritert!

Bruker ikkje lano, og er heller ikkje intr i å ha Oda med på lanokonkuransen.

Men, fritt fram for dei som vil då ;) Sjølv om det e litt mas om dagen, med facebook og sånt.. men overser det berre!

Bruker ikke såpen, og kommer ikke til å ha med mitt barn på denne konkuransen..
Jeg synst det er litt iriternde alle de som skal sanke stemmer her og der hele tiden.. men jeg bare overser dem :)

LeonoraD skrev:
Nei, vi bruker ikke Lano. Og når det gjelder konkurransen er jeg generelt imot skjønnhetskonkurranser for barn. Det er altfor mye fokus på babyers utseende og for å ikke snakke om mødres behov for å få positive tilbakemeldinger på hvor søtt barnet dems er. Jeg har heldigvis venner på facebook som mener det samme, så jeg slipper unna det maset om stemmer. :)

Heldig du da! Har en venninde som nesten maser jeg! Er fadder på sønnen hennes så hun synes det er helt naturlig at jeg stemmer uansett om jeg vil eller ikke..

Har alltid syns at lano såpen er grusom sterk.. Har jeg hatt litt sår hud på hendene så svir det skikkelig. Så jeg kommer nok ikke til å bruke den på Engelina, nei..
Angående konkurransen så syns jeg folk må gjøre som de vil, men jeg gidder ikke bruke alle krefter for å stemme fram andres barn. Hender jeg gjør det i ny og ne selvfølgelig. Men vil hvertfall ikke ha henne med helt enda :)

Back
Topp