Langvarige smerter i rygg etter epidural

Ellix

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Stjerneskuddene 2024
Eg fødte i desember i fjor og valgte å ta epidural. Snart 10 mnd sidan fødsel og eg slit fortsatt med vogn rygg, akkuratt i området der epiduralen blei satt. Merker det spesielt om eg får trykk der eller bøyer ryggen "feil" vei.
Er det andre som har fått plager med det i etterkant?
Har prøvd å Google, men får ikkje opp noko om plager så lenge etter fødsel.
Burde jo dratt til legen med det tidlegare, men har håpt at det skulle bli bedre med tida, men syns det heller har blitt hakket verre. Merker det spesielt dagar der mini er lei og vil bli bært mykje. No har me nett flytta 2,5 times kjøretid vekk frå legekontoret og står på 140 plass i kø for ny fastlege, så ikkje så lett å få sjekka no.
Har vert hos kiropraktor utan hell.

Eg fødte i desember i fjor og valgte å ta epidural. Snart 10 mnd sidan fødsel og eg slit fortsatt med vogn rygg, akkuratt i området der epiduralen blei satt. Merker det spesielt om eg får trykk der eller bøyer ryggen "feil" vei.
Er det andre som har fått plager med det i etterkant?
Har prøvd å Google, men får ikkje opp noko om plager så lenge etter fødsel.
Burde jo dratt til legen med det tidlegare, men har håpt at det skulle bli bedre med tida, men syns det heller har blitt hakket verre. Merker det spesielt dagar der mini er lei og vil bli bært mykje. No har me nett flytta 2,5 times kjøretid vekk frå legekontoret og står på 140 plass i kø for ny fastlege, så ikkje så lett å få sjekka no.
Har vert hos kiropraktor utan hell.
Hei! Kjipt å høre du har hatt plager. Eg fødte for 8,5mnd side og hadde epidural. Har ikke hatt plager etter epiduralen, men hadde også litt korsryggvondt de første månedene pga amming/bæring, etc, men det har gitt seg for en god stund siden. Håper du finner ut av det! Verdt å ta opp med legen uansett!

Hei
Jeg hadde vondt i epiduralområdet lenge etterpå. Men stort sett ikke sånn at det var veldig hemmende. det har gått seg til hos meg innen et år etterpå hvertfall. Har også hatt ryggplager pga delte magemuskler, men det blir noe annet igjen da

Back
Topp