Langvarig metthetsfølelse

FruFranzen

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Februarbarna 2023
Nå har jeg kjent meg stappmett siden lunsj! Spiste ganske lite til middag, men har drukket en del vann i ettermiddag. De siste tre timene har jeg ikke inntatt noe som helst, og allikevel kjennes magesekken helt stappa. Litt som når man har drukket for mye vann liksom, egentlig ikke mett, bare veldig fullt.

Flere som har det sånn? Kan ikke huske at det var sånn sist gang :wideyed:
 
Jeg føler meg konstant mett... :bored: Alltid «full» i magen. Ubehagelig
 
Skriver under på denne! Kjenner meg mett og stappa hele tiden, selv når jeg egentlig er sulten.
I dag har det vært ekstremt, magen er spent som et trommeskinn.:blackeye:
 
Hadde det sånn i hele forrige uke, men det har gått over nå. Grunnen min var at jeg var så forstoppa :/
 
I dag har jeg prøvd å spise ofte og lite, og det har vært mye bedre, heldigvis! Bra, for i går kveld da jeg skulle legge meg var jeg så sinnsykt tørst, men orket ikke drikke vann :p
 
Ja, det har vært et problem som har gjort at jeg har vært bekymret for om jeg får i meg nok mat.. Det ble litt bedre fra uke 18 følte jeg. :happy:
 
Jeg føler meg også sånn hvis jeg spiser for mye av gangen. Kjempeslitsomt. Enda verre blir det da hvis jeg er oppblåst i tillegg...
 
Føler meg full i magen, men samtidig sulten utrolig rar følelse. Kommer etter bare noen få biter med mat, så vanskelig å spise seg mett
 
Jeg hadde det slik mot slutten av forrige svangerskap, men nå har jeg motsatt problem – jeg er sulten nesten hele tiden.
 
Jeg hadde det slik mot slutten av forrige svangerskap, men nå har jeg motsatt problem – jeg er sulten nesten hele tiden.
Ja, for det er nettopp det - mot slutten kan jeg jo skjønne det, da er man jo proppfull av baby :p Hadde det sånn den siste måneden eller noe sist, og var ellers bare sulten hele tiden. Så da var jeg liksom ikke forberedt på at det skulle starte så tidlig!

Kommer kanskje an på hvordan man bærer fosteret - eller noe sånt?

Går uansett helt fint nå når jeg spiser ofte og lite, heldigvis!
 
Back
Topp