Langt til sykehuset?

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Jeg er så redd jeg ikke skal komme meg til sykehuset til riktig tid. Føde i bilen eller på en rasteplass ;) hehe...

Her er det 35 - 40 min til sykehuset. Hvordan er det til dere?

Mellom 20-30 minutter. Kommer såååå an på rushtrafikken :p

her har vi ca 15 minutter til sykehuset:-) men hadde ikke stressa om det var lengre.. sist fødsel varte jo i evigheter, så hadde hatt goooood tid:-)

Her er det ca 45 min til sykehuset uten rush. Håper vi rekker fram i tide, skal ikke være hjemme lengre enn nødvendig.

Langt fra oss. . Må også ta båt i ca 45min.. tar vel rundt 1t 30 min til sammen.. er førstegangs fødene så regner med dt skal gå bra:)

Har 3o min å kjøre.. så går sikkert bra

Her er det 20min ca til Gjøvik sykehus, og 1 time til Lillehammer, har mest lyst til å føde på Lillehammer, siden jeg gjorde det sist:)

15-20min til drammen. 30-40min til tønsberg

enten 2 1/2 3-t time i ambulanse og ferge på 30 min
eller ca. 25-30 min med seaking

Værste er om det er dårlig vær og seakingen ikke flyr, for da går ikke ferga heller :p
Eller midt på natta, for da må ferga bestilles (siden den ikke går på natta) eller om man blir stående og vente på ferga, eller om seakingen er ute på oppdrag :p

Men vi får heldigvis følge av jm i ambulansen da :) sist gang så tok fødselen like over 8t, og hvis den halveres denne gangen, slik som jm tror, så må man dra inn med en gang man kjenner første "rie", og det er ikke alltid like lett å avgjøre :p
Men ser for meg at siden de har sluttet med lystgass på sykehuset, så har det ikke så mye å si om d skjer i ambulansen heller for min del :p hehe

10-15 min :-) Men jeg har lest så mange som har dårlige erfaringer med sykehuset at jeg har lyst å dra på et annet istedet, det er lengre vekke.

6 timer med båt og 25 min med seakingen :) Går som regel en en 50 min fra man bestiller seakingen til man er på plass på sykehuset.
Beskymrer meg egentlig ikke, mine to forrige fødsler tok maaaange timer, så jeg har god tid :D

Ca 40 min, men må ta ferge! Sist fødsel 1 juledag så kunna de fort gått galt :( gjekk ikke ferge så veldig ofte gjekk en klokken 10 og neste gjekk 1330, vi tok 1330, var på sykehuse 1415 og gutten ble født 1515:p så neste gang skal vi komme litt før ;)

Jeg tenker det samme som deg.. Bor bare 30-40 min unna sykehuset men hadde en ganske rask fødsel med førstemann hvor jeg kom inn på sykehuset med 9 cm åpning og med tanke på at andre fødsel ofte går fortere kan det jo bli spennende.....

Back
Topp