Langt på vei? Symptomer?

5+2 idag, er veldig mye svimmel og ekstremt trøtt :hungover:
 
4+6 i dag og murringer og stikninger gjennom dagen. Ømme bryster, trøtt og må ofte tisse!
 
6+0. Trøtt og vært litt uggen. Men i dag har jeg kun følt meg trøtt.
 
5+2 i dag. Er ganske trøtt, ømme pupper, samt at jeg sover veldig urolig og våkner en del på natten. Har litt vonde murringer fra tid til annen.
 
4+6 i dag. Ømme pupper, stikninger og litt småkvalm innimellom.
 
4+3 i dag, murringer, sliter noe med å sovne på kveldstid, men trøtt etter jobb. Litt mer synlige blodårer på brystet/brystene, ellers ikke noe særlig ømme pupper ennå.
 
5+3, har ganske vonde murringer på kvelden. Er veldig trøtt og sover ofte litt på sofaen på ettermiddagen. :)
 
5+5 her, og ingen symptomer . Måtte ta en ny test igår for å se om jeg faktisk var gravid :p Men hadde svært lite symptomer med eldstemann også. Hadde en ukes kvalme/tretthet helt i begynnelsen, ellers ingenting før over uke 30.
 
Jeg er 4+5 og kan ikke si at jeg har mye symptomer, men jeg kjenner at jeg er gravid. Ligamentsmerter (spesielt ved brå bevegelser som hosting eller løping), tyngdefølelse i livmoren (men den kan være innbilt) og så er jeg litt uggen innimellom (ikke bare på morgenen, mest når jeg er sulten). Har én fra før på et drøyt år, og det svangerskapet hadde jeg nesten ingen symptomer i det hele tatt. Ammer mini enda og det stikker litt innimellom. Også er jeg kronisk trøtt, men igjen, det tror jeg er mini, for det var jeg før jeg ble gravid også :laughing002 :coffee
 
Back
Topp