~Alexandra~ Gift med forumet 21 Des 2006 #1 fikk æ åsså julekort fra min hemmelige julekortvenn[:D] Og det var frøken Flode[;)]
tretroll Forumet er livet VIP 21 Des 2006 #3 sorry det var seint, rakk ikke sende før jeg dro på føden og var jo på sykehuset i ei uke......ble sendt så snart jeg kom hjem[;)]
sorry det var seint, rakk ikke sende før jeg dro på føden og var jo på sykehuset i ei uke......ble sendt så snart jeg kom hjem[;)]
~Alexandra~ Gift med forumet 23 Des 2006 #4 ORIGINAL: FrøkenFlode sorry det var seint, rakk ikke sende før jeg dro på føden og var jo på sykehuset i ei uke......ble sendt så snart jeg kom hjem[;)] Ja når man ser på bilde av den nydelige unnskyldninga di så må man jo bare godta den![:D] Gratulere så masse me lille prinsen! Nydeli navn også![;)]
ORIGINAL: FrøkenFlode sorry det var seint, rakk ikke sende før jeg dro på føden og var jo på sykehuset i ei uke......ble sendt så snart jeg kom hjem[;)] Ja når man ser på bilde av den nydelige unnskyldninga di så må man jo bare godta den![:D] Gratulere så masse me lille prinsen! Nydeli navn også![;)]