Langt, men håper noen tar seg tid til å svare.

emma1

Betatt av forumet
lillemor ha sovet i sidecrib på vårt soverom frem til før cirka 3-4uker siden. Da sov hun generelt ok, men måtte puttesmokken i et par ganger løpet av kvelden/natten.

Vi tenkte kanskje hun ville sove bedre ved å legge henne på eget rom itillegg til at jeg og bf synes det var litt påtide...

MEN

Etter vi har begynt å lagt henne over på eget rom har det skjedd så mye rart. Tidligere i uken så hørt både jeg og samboer at det var noen som plystret på rommet hennes over babycalln. Det var ikke noe svakt, men så tydelig at vi begge vart skremt. Vi bor langt utpå landet så skal ikke være mulig i at noen evt kobler seg på babycallen. Jeg spratt opp og baby stensov... hun har hatt flere kvelder de siste ukene der hun kan våkne helt hysterisk. Er det at hun drømmer?

Vuderer nesten og ta henne tilbake på vårt rom da nettene nesten bare ble verre.
 
Her plystrer lillegutt på utpust i en snork. Kan ikke være d dere har hørt? Vi har nemlig hørt det samme på babycallen :)
Om ikke ta kontakt med åndenes makt ;-)

Er dere oppe i utviklingstrinn 6? Det førte med seg mye oppvåkninger med hylgråt her! Sovna så fort han var i armene mine! Vi har ikke orka å flytta lillegutt på eget rom, er ofte våken på natt enda! Dog ikke amminger lengre :)
 
Dere har ikke noen leker som lager lignende lyder på rommet hennes?
 
Wæææ... Jeg hadde flytta :p neida (joda) , men det er kanskje mulig å finne en logisk forklaring? Det er stor forskjell på plystring og nese som piper, eller?
Dårlig hjelp fra meg altså da jeg er redd alt sånnt :p
 
Wæææ... Jeg hadde flytta :p neida (joda) , men det er kanskje mulig å finne en logisk forklaring? Det er stor forskjell på plystring og nese som piper, eller?
Dårlig hjelp fra meg altså da jeg er redd alt sånnt :p

Nå prøvde jeg å lage en god forklaring på neseplystring, og så river du den i fillebiter? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Dere har ikke noen leker som lager lignende lyder på rommet hennes?
Wæææ... Jeg hadde flytta :p neida (joda) , men det er kanskje mulig å finne en logisk forklaring? Det er stor forskjell på plystring og nese som piper, eller?
Dårlig hjelp fra meg altså da jeg er redd alt sånnt :p

Ingen leker inne på rommet hennes og det var heller ikke noe svakt plyster som kunne tyde på at hun var tett i nesen eller noe sånt... MERKELIG:dontknow
 
Har dere talkbackfunksjon på babycallen?
I så fall kan det være noe galt med mikrofonen, så det blir feedback.
Eller så hadde jeg bare avskrevet det som at babyen plystret. Hvorfor skulle et "spøkelse" plystre? :p
 
Hva gjør du når du finner logiske forklaringer på ting? [emoji23]

De logiske forklaringene blir som regel bortforklart med at det er spøkelser [emoji23][emoji23] jeg er overbevist om at det finnes spøkelser [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Hva med å legge jenta på rommet deres noen dager å ha babycall på? Så hør om dere hører noe plystring da. ( altså la babycall være igjen på det rommet hu ligger selv, mens hu ligger inne hos dere)
 
Når det gjelder plystrelyden, så kan ganske små barn plystre også, jeg plystret lenge før jeg snakket, ikke melodier da, men kom ganske høy plystrelyd :p
Mamma var ganske flau da vi gikk i butikker og alle trodde det var hun som gikk der og plystret!
 
De logiske forklaringene blir som regel bortforklart med at det er spøkelser [emoji23][emoji23] jeg er overbevist om at det finnes spøkelser [emoji23][emoji23][emoji23]

Haha [emoji23][emoji23] da inviterer jeg deg herved hit på overnatting! Her er det mye lyder jeg ikke aner hva er [emoji23]
 
Back
Topp