Langt hår og farge håret selv..

Vesla85

Gift med forumet
Dere som har langt hår, og som farger håret selv (hjemmefarging). Hvordan får dere til det? Jeg har ganske så langt hår og ekstreeeemt tykt hår.. Er så slitsomt å må spørre om hjelp hver gang jeg skal farge det. Så kunne virkelig ønsket at jeg fant en teknikk der jeg fikk det til selv!

Dytt! Flere?

Joda, jeg kan spørre både mamma, søs og venninner. Men jeg hater likevel å spørre om hjelp. Vil klare selv! [:D]

Går greit foran og på sidene, problemet kommer når jeg skal holde på rett bak!
Jeg deler opp håret i flere deler, som jeg fester med strikk, så tar jeg ut strikk for strikk.

Jeg har også langt og tjukt hår... Har alltid farget det selv jeg! Har oppi to hårfarger da, sånn at jeg bare kliner det inn og gnir det i hodebunnen en god stund! Mitt hår har aldri blitt stygt [:)]

Har langt og helt utrolig tykt hår[&:]
Jeg klarer det stort sett selv, men blir vannvittig sliten i armene... og så må jeg alltid få mannen til å gå over til slutt for å forsikre seg om att jeg har fått med alt.
Må også ha mye hårfarge.. bruker 3-4 pakker for å klare å få det fint i mitt hår som går ca. 5 cm nedforbi skuldrene.

ORIGINAL: lenekp

Jeg har også langt og tjukt hår... Har alltid farget det selv jeg! Har oppi to hårfarger da, sånn at jeg bare kliner det inn og gnir det i hodebunnen en god stund! Mitt hår har aldri blitt stygt [:)]

Så bra! Så du bare hiver det oppi, gnir det inn, og satser på at det blir bra? Eller prøver du å se baki med et speil etterpå, for å se om det er noen flekker igjen?

Ja, jeg må bruke 2-3 pakker, skal det dekke bra nok. Men det er uansett mye billigere enn med den hårmanken min til frisør [;)]

Back
Topp