Langt frem i tid

*Sweety*

Forelsket i forumet
men har dere begynt å tenke på evnt dåp? [:)]

jeg har funnet ut hvordan dåpsinvitasjonene skal se ut i kveld.
så i morgen tenkte jeg å kjøpe inn det jeg trenger for å begynne på de =)

Jepp.. har tenkt på det. Har vært i kontakt med kirken vi skal døpe i, bare for å forhøre meg om det kostet noe ettersom vi ikke sokner til den kirken. Også vet vi hva slags servietter vi skal ha [:)]

Har begynt å tenke på dåp, ja. Tenkt ut lokale, hvordan det skal pyntes, at vi skal ha koldtbord, samt hvem som skal være faddere. Har også tenkt på dåpskjole, vi har to alternativer...

Her blir det såpass enkelt at planleggingen tar nok ikke lange tiden [:)] Lokalet blir jo hos oss, ca 15 mann, smørbrød bestiller vi, kaker lager slekta, og bordpynten blir hvit, blå og sølv tenker jeg. 

Gjør som sist..Så vet hvordan alt skal være[8D][:D] Bare pynt osv. blir blått denne gang[:D]

Eneste vi har tenkt ut er hvem som skal være fadder og at vi skal ha koldtbord [:)] Lillegutt skal jo ikke døpes før han er ca 3 mnd, så føler at det ikke er noe å stresse med [:)]

Nei, så langt fram i tid har jeg ikke begynt å tenke enda.. Tar ting med ro jeg, og gidder ikke stresse..
Men svigers kom innom en tur i sta med en kjempe fin dåpskjole[:D] Kjempe snilt av dem

Ja har bestemt mat og... Ikke koldtbord. Det utgår alltid hos oss... alle har det [8D]
Blir tapas eller selvlagde snitter. Det er såååå godt.

Ja og faddere har vi vel sånn ca. bestemt også. 

Back
Topp