Langt babyhår

Jazina

Glad i forumet
Nå har vesla fått langt nok hår til at jeg får nesten alt opp i museflettene hennes.
Mange som tror hun er over 1 år siden hun har så mye hår og blir kjempeoverrasket over at hun ikke er 9 mnd engang. [:)]

Hvordan ligger det ann med frisyrene til deres søte små?
 
ORIGINAL: Pucca

Omtrent helt skallet her. Det har han vært hele tiden[:D]
 
Mi si har ganske mye hår..kan lett lage musefletter[:)] Har klippet ho en gang også[;)] Har vokst en del siden fødselen[:D] Det første folk legger merke til ho er alt håret[;)]
 
ORIGINAL: CIlen

Åhh..så hærlig!

Håret vokser her og, men det går saaakte..[;)]

Vet ikke når det er "vanlig" at ungene får full manke jeg? Jeg skjønner at det ikke er en fasit, men jeg tenker på gjennomsnittet?


Når ungene får full manke tror jeg varierer veldig fra unge til unge. Ei venninne av meg har ei jente på 15 mnd og ho har såvidt bynt å få litt hår[:)]
 
ORIGINAL: FrkLettpåtå

Jenta mi har masse hår, men ikke så tykt ennå. Men det er langt og jeg har allerede klipt luggen to ganger (!!)..
Det som er litt moro er at jeg fikk vite da jeg var gravid, og slet så fryktelig med halsbrann, at jeg kom til å få et barn med mye hår. Og jammen stemte det, hun hadde godt med hår på hodet da hun ble født [:)]

Det er såpass langt nå at jeg kan lage til små musefletter eller en liten topp på hodet. Har noen ganger tullet med håret hennes og ønsket at jeg hadde bittesmå strikk som jeg kunne ha i håret hennes men.. Jeg tror jeg lar være [:)]


Jeg har også klippet luggen noen ganger.
Så har vi masse små hårstrikkk til henne som er kjøpt i Thailand med masse ulike farger på. Det er sånne som ikke henger seg fast i håret og lugger når man skal ta dem ut.
Hun er bare kjempesøt med en museflette på hver side. Her i Thailand synes jeg det er godt at hun får håret litt bort fra ansiktet.

Her ble hun også født med så mye hår at hun kom ut fra fødestua med rosa sløyfe i håret. Barnepleieren spurte om lov for det var så sjelden de hadde nok hår til det. [8D]
Men i motsetning til deg ante ikke vi noe om det før hun dukket opp. [:)]
 
ORIGINAL: Juli2007 og juli2010

Mi si har ganske mye hår..kan lett lage musefletter[:)] Har klippet ho en gang også[;)] Har vokst en del siden fødselen[:D] Det første folk legger merke til ho er alt håret[;)]


Her også. "Åååå så masse hår!!" sier de når de ser henne.
Blir bare mer moro jo lenger håret blir for da kan vi lage masse søte frisyrer på henne. [:)]
 
 
Isak ble født med mørkt blondt hår.. Nesten brunt.. Nå har han nesten snøhvitt hår! [:D] Ganske lite da!

Storesøster kunne ha strikk i håret rett etter fødsel er 2 år og har hår laangt ned på ryggen! [:)]
 
ORIGINAL: FrkLettpåtå

ORIGINAL: Jazina

ORIGINAL: FrkLettpåtå

Jenta mi har masse hår, men ikke så tykt ennå. Men det er langt og jeg har allerede klipt luggen to ganger (!!)..
Det som er litt moro er at jeg fikk vite da jeg var gravid, og slet så fryktelig med halsbrann, at jeg kom til å få et barn med mye hår. Og jammen stemte det, hun hadde godt med hår på hodet da hun ble født [:)]

Det er såpass langt nå at jeg kan lage til små musefletter eller en liten topp på hodet. Har noen ganger tullet med håret hennes og ønsket at jeg hadde bittesmå strikk som jeg kunne ha i håret hennes men.. Jeg tror jeg lar være [:)]


Jeg har også klippet luggen noen ganger.
Så har vi masse små hårstrikkk til henne som er kjøpt i Thailand med masse ulike farger på. Det er sånne som ikke henger seg fast i håret og lugger når man skal ta dem ut.
Hun er bare kjempesøt med en museflette på hver side. Her i Thailand synes jeg det er godt at hun får håret litt bort fra ansiktet.

Her ble hun også født med så mye hår at hun kom ut fra fødestua med rosa sløyfe i håret. Barnepleieren spurte om lov for det var så sjelden de hadde nok hår til det. [8D]
Men i motsetning til deg ante ikke vi noe om det før hun dukket opp. [:)]


Hihi, neida, vi visste jo ikke heller noe før hun kom til verden [:)]
Men det var et gammelt greie som sa at hvis man slet med mye halsbrann under graviditet så kom man til å få et barn med mye hår [:D][:D]


Da burde kanskje min vært skallet for hadde null problem med det jeg. [:D]
 
Min lille prins har myyyye hår. Vi har måtte klippe han 3 ganger allerede, og det er ikke bare luggen vi har klippet. Det er skikkelig tykkt også. Og alle som ser han tror han er mye eldre enn han er. Heldigvis har vi familiemedlem som er nesten frisør. Så vi slipper å ta baby til frisøren da. For siden han har så langt og tykkt hår så må det klippes litt form på det hver gang. hehe.. Så kan liksom ikke bare stusse litt på luggen.
 
her er det hanekam som gjelder[:D] Alle tror jeg har klippet han slik[8D][:D]
 
Back
Topp