Langrennstur og gravid

Vakle

Elsker forumet
Jeg er invitert med på firmatur med mannens jobb. Vi skal på fjellet en helg og jeg har lyst å gå på langrenn. Mannen mener det er uforsvarlig og er redd for fall, jeg er litt i tvil. Hvis jeg velger en lett løype og tar av meg skia i nedoverbakker så er vel ikke fall på flat 'mark' så farlig? Jeg vil være 23 uker på vei når turen avholdes [:)]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

go for it!
var ei på mitt terminforum som kjørte slalom i uke 30+[:D]

Oh, det hadde ikke jeg turt! Så har jeg stort sett alltid mine turer i bakken endt opp på magen med snø i nese og munn til slutt.

Jeg gikk på ski i påska 08 (mars/april)...fikk min lille i august 08, så var vel rundt 20-25 uker da!?! Det gikk helt fint å stå på skia, gikk nok litt "forsiktig" siden jeg tenkte på detta at jeg ikke måtte falle og gjorde det heller ikke[;)] ...men jeg hadde såvidt begynt å kjenne litt på bekkenet på den tida, og skigåinga gjorde smertene MYE verre! Slet resten av svangerskapet med bekkenløsning og låsning - kan jo hende jeg hadde vært like ille uansett om jeg hadde stått på ski eller ei, men merka veldig godt at jeg ble mye verre etter turene den påska (gikk på tur sjøl om jeg hadde vondt siden alle rundt meg hele tiden maste om at graviditet ikke var noe sykdom og at det bare var bra for meg å trene/bevege på meg - ble sikkert bedre i ryggen/bekkenet da[:'(])

Back
Topp