Langhelg...

Tova

Flørter med forumet
skal jeg ha nå. har hittil i svangerskapet ikke hatt en eneste fraværsdag unntatt 3 uker ferie, så nå har jeg tatt meg fri i morgen. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg ikke rekker flyet mitt til bergen hvis jeg jobber, og fordi jeg har jobbet så mye ekstra i det siste. 
Men jeg tenker det kan være godt å nyte en hel finværsdag også. ungene har reist til sin far, så jeg kan til og med sove til lenger enn til kl 6 i morgen. 
Har til og med bestilt meg frisørtime, og tenker å få litt striper i håret igjen, før jeg reiser til bergen i barnedåp til min beste venninnes datter, som jeg er så heldig å få være fadder til. 
Dette blir en fin helg :) 

Hvordan ser helgen deres ut jenter? 

Så deilig og koselig det hørtes ut. Jeg og lillegutt blir stort sett alene i helga, så vi drar nok en tur på hytta til mine foreldre. Jeg behøver litt avlastning, klarer dessverre ikke hele dager alene med en aktiv treåring..

Kos deg og sov godt

Har ikke planlagt noe i helgen, tror jeg...men det er meldt nydelig vær så vi blir nok mye ute. Gå tur i skogen og jobbe litt i hagen.

Herlig med langhelg i blant :)

Her blir det familiekos i dag, barnebursdag i morgen og i kirken å få 4 års bok på søndag :) Regner med helga flyr av sted.

Så deilig!  her skal det jobbes i kveld, i morgen skal det lages mat og kaker, så blir det feiring av jenta vår sin 2 års dag på søndag! 

Back
Topp