Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frøken S
Nei, det er jo fullstendig logisk, bare ekkelt, siden det lukter så fælt. Det er bare det at det plutselig så har den kjeempemye der! Går liksom fra å ikke ha noe, til kjempemye :p vurderte å stusse pelsen litt, men kanskje det ikke er så kurant? Hva gjorde din mor?
Det er jo egentlig bare å dusje han, det tar jo ikke så lang tid. Men han haaater å dusje :p
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Nei, det er jo fullstendig logisk, bare ekkelt, siden det lukter så fælt. Det er bare det at det plutselig så har den kjeempemye der! Går liksom fra å ikke ha noe, til kjempemye :p vurderte å stusse pelsen litt, men kanskje det ikke er så kurant? Hva gjorde din mor?
Det er jo egentlig bare å dusje han, det tar jo ikke så lang tid. Men han haaater å dusje :p
Hun vasker katten..hehhe..men det er jo slitsomt i lengden om det er sånn hvergang..
Jeg hadde nok klippet katten litt i rumpa[8D][:)]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Hun vasker katten..hehhe..men det er jo slitsomt i lengden om det er sånn hvergang..
Jeg hadde nok klippet katten litt i rumpa[8D][:)]
Har ikke merka meg hvor ofte det skjer, men kanskje èn gang hver andre måned ca. Så det er ikke kjempeplagsomt[:)] Kanskje jeg skal svinge saksa litt baki der da! Det vokser jo uansett ut igjen[:)]
ORIGINAL: Mesaana
Er katten din litt tjukk??
De blir gjerne litt tjukkere om vinteren, i hvertfall blir mine det. Katter er renslige dyr, men vist magen blir litt for stor så kan de få vanskeligheter med å vaske seg bak.
Her må vi begynne å blande i litt slankefôr for at de skal holde vekta til våren kommer og de blir mer aktive igje.[:)]