Langfredags-skravla

Jeg blir gal snart. Ida hoster så innmari, hun blir aldri bedre! [&:] Host, host, host hele dagen!!

I dag skal vi på hytta til mamma og pappa. Er bare dagsbesøk, og det er nok det, kjenner jeg på formen. Stiv nakke, vondt i halsen, susa i hodet... Men det blir nok koselig, bare vi drar innom en bensinstasjon og kjøper paracet til meg! [;)][:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

god morgen!

og god bedring til skrållan[:)]

vi var på dagstur i går på hytta til svigermor, men vi kunne nok blitt en dag til. gikk bedre enn forventet, ungene lekte seg fint selv om vi var mye inne pga dårlig vær.

nå gjør vi litt av hvert her hjemme, tomas ser tv, maria perler(bombe!) og far i huset snekkerer igjen. det liker vi!jeg skal pumpe opp sykkeldekkene idag for jeg skal starte på sykkelsesongen, blir godt å få trimma litt orntlig!

og ikke minst, vi våkna til strålende SOOOOL i dag[:D][:D] håper det varer, på tide!

Her sov alle mann til det sto en blid gutt inne på soverommet vårt i morges : mamma jeg har stått opp[:D] Jeg og gubben lå i sengen og koset oss til halv elleve, og når er frokosten akkurat inntatt her i huset. Snart trening og soling på igjen. Ellers blir det viltgryte til middag i ettermiddag, og sløving på sofaen. Syntes forresten 1 episode av den norske påskekrime'en som gikk i går var spennende jeg[:)]

Tjodeluuu - i morgen blir det fest

guud morning!!
har trent og spist vafler, nammmmm!!!!
storemor er på kino for første gang, blir spennende å se hvordan det går!!
ellers er det rolige hjemmesysler!!! deilig!!

Jaja jenter.... dagen begynte ganske bra med litt  både i gårkveld og morges.. Nå er det lunsj med ferske frokost og eggerøre før vi skal på kino med jentene!![:D][:D][:D] Kos med påske gitt!!![:D][:D][:D]

Nok en matdag her i huset. Har hatt pinnekjøtt hos foreldrene mine, og nå lager jeg fylte horn for jeg får besøk av en venninne senere[:D] Spiser selvfølgelig en mens jeg venter på at brett nr to skal bli ferdigstekt[8D]

Mannen har rømt huset, og jeg har planer om å få lillemor i seng snart så vi kan skravle i fred[:)]

Jeg tror aldri jeg har hatt fri hele påsken før, og dette må jeg si ga mersmak[:D]

Kipt Suki, dere skulle gått ut med god samvittghet!! Kan ikke hinte litt til foreldrene dine i morgen da? Eller svigers kanskje, moren din har vel nok med seg selv akkurat nå...

Jeg og har litt lyst å gå ut i morgen, men har ikke turt å spørre om barnevakt ennå siden vi nettopp hadde fire netter i strekk[:)] Og så er det så mye annet som skjer, så tror ikke det blir noe.

Takk jenter! [:)]

Hjemme fra påskefjellet, med to ører så tette at jeg hører ikke en dritt! har smelt for skikkelig, og intet jeg gjør løser det opp igjen. Håper det gir seg snart, jeg blir tullete merker jeg! [&:]
Kosa oss på fjellet! Tobias er DEN råtassen på akebrett, la seg på magen på brettet og suuuuuste nedover, hehe! Ida var flink og gikk langt på ski, tok litt tid, men hun kom da seg frem! [:)] Nå er hun hos mamma og pappa, hun bestemte seg for å overnatte der i kveld. Greit det, da har vi bare minstemann å kose oss med.
Blir ikke sen kveld her, jeg skal jobbe igjen i morgen 10-16... hele åpningstida det, og med mine ører så kan det blir artig. Står vel og roper mot kundene! [8D]

N ser film og spiser kveldsmat, og straks er det legging. Jeg har vært flink og malt ferdig stua men det endte med at jeg og samboeren fant ut at taket MÅ males det og[&:] Blæææh, men snart kan vi legge vårt nye stuegulv og det blir sååå bra!

Ellers har vi trent og tatt sol i dag, jeg og samboeren. N har vært søt og god i hele dag selv om han kjeder seg litt. I morgen skal han være med mormor på togtur og Oslokos, før han sover der. Vi får et vennepar hit på øl og skravling før vi kanskje stikker en tur på mer vors og Buddah bar. Vi får se....fest blir det iallefall[:D][:D]

Suki: ja dere må bli flinkere til å komme dere ut sammen, du og samboeren[:)][:)]

T er for å kjøre T-A hjem.
Det er faktisk litt deilig når han reiser også altså, han må være århundrets mest krevende unge..!

Da tror jeg N sover og jeg kan ta frem godisen. Samboeren er en liten tur hor foreldrene sine men er vel hjemme ganske snart[:)][:)]

Tobias sliter med å sovne, hører jeg. Han er jo ikke vant til å sove uten søstra si, lille vanedyret vårt. De kan krangle som to lemen de to der, men kjære meg så glade de er i hverandre likevel! [:)]
Vi har ikke kjøpt inn noe godis denne påska, så jeg ligger her og prøver og holde ut til i morgen...

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Skrållan

Tobias sliter med å sovne, hører jeg. Han er jo ikke vant til å sove uten søstra si, lille vanedyret vårt. De kan krangle som to lemen de to der, men kjære meg så glade de er i hverandre likevel! [:)]
Vi har ikke kjøpt inn noe godis denne påska, så jeg ligger her og prøver og holde ut til i morgen...

har ikke kjøpt noe påskegodis enda jeg heller. men ikke synd på meg, for har akkurat spist opp lørdagsgodiset fra forrige lørdag. men i morgen kjøper jeg ny forsyning!

har ikke lørdagsgodis fra forrige helg engang jeg! men i morgen skal jeg kjøpe litt jeg og, har skikkelig hunger etter godis nå..

Back
Topp