Langfredag- God morgen!!

fruluna

Forumet er livet

Klokka er snart 9 og her er det ingen enda?????????

Blå himmel og sola er framme, håper det ikke blåser sånn i dag da...Vil ha det varmt jeg..

Noen som skal noe spennende eller??

Jeg holder på å bli sprø av de leggkrampene jeg altså... Tar ekstra kalsium, men det hjelper jo ikke jo...
Og ligger dere på ryggen? Er så lei av å ligge bare på siden, men føler ungen synker helt nedi madrassen når jeg ligger flatt på rygg..

Ha en fiiiiin dag, jentene mine!!!

God morgen[:D] Jeg har ikke hatt leggkramper enda*bank i bordet* å jeg håper jeg slipper,for det er VONDT det[&:] Jeg ligger alltid bare på siden jeg,klarer ikke ligge på ryggen..Kjenner at jenta sparker ned i madrassen,men ikke så mye.....
Du må ha en kjempe flott dag fruluna å alle andre og[:D]

Go`morn!!

Har sovet godt i natt for første natt på leeeenge... Bare vært oppe og tissa to ganger i løpet av natta og sovna greit etterpå! Må være ny rekord det[:D]
Tror nok jeg er litt ekstra sliten om dagen... Det tar litt på å ha alle 4 ungene hjemme hele dagen og få alt og alle med på tur hver dag!
Blir ikke lange turene, kroppen min vil helst ligge på sofaen, men ut må vi.. Uansett vær[8D]

Idag ser faktisk været brukbart ut her. Bittelitt vind, men oppholds for en gangs skyld.
Hadde vært deilig med en tur i greit vær etter to dager med tur i full snøstorm[&:]

Ønsker dere en flott langfredag, juni-jenter!
Påske er i grunn en deilig ferie[:)] Kos dere!!

Goood morgen, snuppelurer!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har ligget å dratt oss til nå  !!!!!!!!!!!
Men vi våkna rundt 8.00 da ...

Her er været helt nydelig i dag. Sola skinner og det ser ikke ut til at det er noe vind i det hele tatt.

Vi har ikke så mange planer i dag, men vi holder på med litt opprydding i hagen om dagen. Så det blir vel til at gubben fortsetter med det. Jeg skal vaske opp og vaske klær og litt sånn småtteri. Også får jeg besøk av mora mi en gang utpå formiddagen. [:)]

Fruluna-snuppa: Jeg klarer heller ikke å ligge på ryggen, men det er mest pga bekkenet/ryggen. Jeg klarer ikke å slappe av i korsryggen. Og når jeg ligger på siden så gjør det vondt over symfysen. Så det skal ikke være så lett å få sove litt nei

Heldigvis er ikke leggkrampene mine så ille enda. Det er faktisk værst på kvelden når jeg ligger på sofa'n å ser på TV og sånn. Men hittils har det gått veldig greit om natta...........
Men det kommer vel, tenker jeg.... Husker de siste 5-6  ukene jeg gikk gravid med Hedda med GRU! Det var så deilig å bli kvitt de krampene etter fødslen....
Jeg misunner deg ikke som sliter så ille med det allerede.
Den derre' stålkniven din kan du gi et skikkelig spark fra meg!!! Lure deg til å tro at den skulle fjerne krampene dine da??!!

Vi skal reise til barndomshjemmet mitt igjen i dag. Har vært der tidligere i påska også men dro hjem igjen for jeg måtte på kontroll å ligge med CTG hos jordmora. Har vært i dårlig form i det siste, mye hodepine og masse vann i kroppen. La på meg 4.5 kg på en uke vettu[&:] De fryktet svangerskapsforgiftning så derfor CTG. Men formen har blitt superfin og både jeg og lillegutt har det fint[:D][:D][:D].

Var litt stress i forkant av påska så det var vel det som slo ut.

Har kramper jeg også og prøvd med kniv og såpe etter gode råd fra BV men det virker desverre ikke på meg. å ligge på ryggen er et maritt gitt............gleder meg til alt er over nå. Føler liksom om magen er i veien for alt jeg skal gjøre.

God morgen alle sammen!!
Vi er bortskjemt med en stor gutt vi vet dere, så vi er i overkant trege ut av dynene om morgenen [:)] (Enn så lenge da)
Det er litt deilig å slumre på kvisten når jeg sover så dårlig om nettene. Det er liksom slik at jeg finner "roen" og stillingen når det egnetlig er på tide å stå opp [8D]

I dag skal vi ut og kjøre (øveleseskjøre) og muligens på besøk [:)]

HA EN RIKTIG GLA LANGFREDAG!! [:D][:D][:D]

God morgen alle snupper.

Var inne her tidligere idag, men da var det ensomt her. Ikke ofte jeg er her uten at noen andre er her, men må vel oppleves det å [:)]

Her er det deilig sol og knall blå himmel. Bare synd det blåser så veldig mye.

Sitter nå å venter på ei venneinne og typen hennes som skal være hos oss i helga. Flytta til Danmark for mange år siden å nå har jeg ikke sette henne på tre år. Så gleder meg kjempe masse til det.

Dere må ha en flott dag og en kjempefin helg.
Jeg blir nok ikke så mye her inne nå i helgen, men kommer sterkere tilbake igjen [:)]

*KosePåAlleSammen*

Gjesp, nettopp våknet jeg..[:D] Har også hatt en god natt på  leeenge, måtte bare opp å tisse to(!!!!) ganger, snadder[:)]

Idag skal vi male ferdig de siste dørerne, fra furu til hvitt, og det blir sååå fint! Æsj, hater furu jeg..[&:] 
Ellers blir det vel en liten tur i vinden og de små snøfnuggene som daler ned tror jeg, deilig å  bevege seg litt.

Jeg koser meg fortsatt på ryggen om natten, men liker meg mest på siden,  hvis den lille ikke sparker altfor hardt nedi madrassen da [:)] 

Ha en fin fin dag alle søte juni snupper!

Nå har vi vært ute en tur i hagen, men jammen så blåser det i dag også.. Og så tryna Linnea rett i noe stubbegreier og fikk en pinne rett mellom øynene.. [&:]
Så da ble det blod og hyl og ul, så vi gikk inn igjen [&o][:D][:D]

Ja er så lei av å ligge på siden, vondt både her og der, men legger jeg meg på ryggen så føler jeg liksom at det blir så trangt for babyen!! At han synker nedi ryggen min liksom [8|]

Nei, jeg vet.. Det er egentlig ikke noe behagelig på ryggen, men blir så stiv av å bare ligge på sidene..
Som regel låse rbekkenet seg hvis jeg prøver å komme meg på ryggen, men noen ganger klarer jeg det, og da blir jeg bare liggende en stund..hehe..

Leggkrampene er helt jæv... ja!! Noe så inni hampen vondt!! [:@][:@] Tar ekstra kalsium også jeg hver dag, men det hjelper tydeligvis ikke. Drikker masse vann også [&o]

Så koselig at du får besøk da!! Kjekt å kunne gå tur sammen med andre [:)]

hei snupper!!! her sitter jeg å kjeder meg. ingen ting som skjer her hos oss. våknet opp til snø i mårrest , jeg trodde det var vår nå å ferdig med snø. blei nesten litt deppa. vi skal ikke gjøre noe i dag sier mannen min så her sitter jeg å klør meg i ræva å ser dum ut. men men. håper dere alle har det kjempe flott nå i påska med bedre vær enn her. det blåser så ut gidder jeg ikke gå.

God ettermiddag jenter. Håper alle har det fint med magene deres å at dere slapper av i påska ;)

Back
Topp