Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, så koselig da! Morro med nysgjerrige dyr ja, sålenge de ikke har skabb eller rabies såFor ett par år siden hadde vi en liten rev snikende rundt huset. En dag jeg hadde verandadøren oppe stakk den hodet innNaboen matet den, hvilket førte til at den ble ganske trygg rundt oss! Moro med rever!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, apropos bæsj så er Hermine litt løs i magen og har mista tallet på hvor mange ganger hun har bæsja idag...men har ikke skifta en eneste bleie for hun har gjort alt i doDa var alle ungene lagt! Litt senere for jentene enn vanlig.. Liana kl 19:39 og Emira kl 20:00.. og jeg har fått lagt Leoh nå!så håper han sovner snart..og håper han er på rett vei til å legge seg tidligere
jeg og sambo måtte le litt istad, for alle 3 ungene bæsja RETT etter hverandrehaha.. først Leoh, så Liana og så Emira! Godt en av oss ikke var alene og at Emira går på do!
Nå er det full avslapping med pysjbukse, genser fra samboers skap, burn og sjokolade (som jeg fikk av broren hans)
Så flink hun er!Hehe, apropos bæsj så er Hermine litt løs i magen og har mista tallet på hvor mange ganger hun har bæsja idag...men har ikke skifta en eneste bleie for hun har gjort alt i do![]()
Hehe, apropos bæsj så er Hermine litt løs i magen og har mista tallet på hvor mange ganger hun har bæsja idag...men har ikke skifta en eneste bleie for hun har gjort alt i do![]()
Hehe, det er bare å fortsette å øve så plutselig tar han detSå flink hun er!Arian har ikke ro på seg til å sitte lenger enn to sekunder på do, og som regel tisser han på gulvet rett etter at jeg har løftet ham ned istedenfor. Han har med andr ord ikke skjønt det helt enda...
Vi øver jo intenst nå, og har henne på do før utetid, før og etter mat og soving etc. Endelig sier hun ifra når hun må bæsjeSå flinkLiana har null interesse når det kommer til potte
![]()
Vi øver jo intenst nå, og har henne på do før utetid, før og etter mat og soving etc. Endelig sier hun ifra når hun må bæsje...men hun sier enda ikke ifra når hun vil tisse da, så vi har litt til å øve
![]()
Det er en myteJa det er jo vanlig at de ikke har full kontroll over blæra før de er 2-3 år gamle også![]()