Langfredag - 18. april

IrisM

Elsker forumet
Lille Arian bare kaster opp og kaster opp. Flere ganger i natt til tross for at han ikke hadde noe å få opp. Ammet han nå om morgenen, og da kom alt opp igjen med en gang... :(
ImageUploadedByBV Forum1397798947.993740.jpg
Pjusk liten en...

Det er meldt strålende vær, men vi får nå se om vi kommer oss noe særlig ut... Blir vel mest roligtid inne. Jeg har blitt forkjølet og.

Vi er bedt i 40-årslag i kveld, og mannen snakket om å overnatte. Jeg må nok være hjemme med Arian istedenfor. Hadde vært deilig å være to og bytte litt på å passe på minstemann, men vi får se.

Har dere noen planer for dagen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Og nå sover han igjen sammen med pappaen...
ImageUploadedByBV Forum1397799755.360077.jpg

Lille Arian bare kaster opp og kaster opp. Flere ganger i natt til tross for at han ikke hadde noe å få opp. Ammet han nå om morgenen, og da kom alt opp igjen med en gang... :(
Vis vedlegget 57772
Pjusk liten en...

Det er meldt strålende vær, men vi får nå se om vi kommer oss noe særlig ut... Blir vel mest roligtid inne. Jeg har blitt forkjølet og.

Vi er bedt i 40-årslag i kveld, og mannen snakket om å overnatte. Jeg må nok være hjemme med Arian istedenfor. Hadde vært deilig å være to og bytte litt på å passe på minstemann, men vi får se.

Å, lille venn. Ikke godt å være syk :(
Her kom også alt opp igjen den første dagen, andre dagen kom noe rett opp, men ikke alt. Han holdt faktisk bedre på lett mat enn på morsmelk eller havremelk på flaske. Mulig det var fordi han drakk det så fort at det kom rett opp :(
Men her hjalp det med veldig lett mat/salte kjeks i små mengder og eplejuice blandet i farris ristet fri for kullsyre. Men det er vanskelig å begrense inntaket når de først vil ha noe. :(

Surfer mobilt!

Stakkars lilten..Håper til Arian bedrer seg utover dagen. Masse god bedring til dere begge!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Usikker på hva vi skal i dag. Herlig vær men det blåser helt ekstremt mye... Våknet flere ganger av det i natt og.
Nabokatten stod utenfor og ropte her før jo 7, hun skjønte fort at det var er det var folk som kunne gi henne mat, gitt :)
Så da gikk Lillebror og jeg bort til huset hennes og slapp henne inn til maten :)

Surfer mobilt!

Litt trøtt på høyre øye i dag. Etter at JEG vant pokerrunden :D, la vi oss seint alle mann. Gutten som er her på besøk var en del våken i natt, noe jeg selvfølgelig våkna av, og så tok Jenny dag kl.06.55.

Vesla mi har 39 i feber, har sovet hele natta, er litt matt i øynene, men tuller og fjaser likevel.:)
Nå skal vi lage bananpannekaker og trakte kaffe til frokost. Det ser ut til å bli en nydelig dag, så vi får se hva dagen bringer.

Ha en fin fredag!

Vis vedlegget 57772
Pjusk liten en...

Stakkars liten så slapp han ser ut :(
Når man ser hvor hardt de små kan bli rammet av slik syke skjønner man hvorfor de nå vil vaksinere mot svineriet!
Bra han får sovet og hvilt seg iallfall. Jeg ville også hatt mannen hjemme om ungen kaster opp hele tiden, det blir liksom nok å henge fingrene i med vask av barn, klær og seng/hus samt kos og trøst.

Masse god bedring til Arian!

God morgen!
Snuppa drømmer og drømmer om natta :oops: gråter og snakker i søvne. Mannen skulle ta henne over i vår seng men da ble hun helt hysterisk så måtte bare legge henne tilbake i reisesenga :confused: men vi sov til 08 da :P

Jeg tror formen min kanskje er litt bedre, men har ikke stått opp av senga enda så er litt usikker :P

Ute har det snødd i natt, var helt fritt for snø rundt hytta og nå er det hvitt igjen :mad: Typisk flaks for oss og påska :P Blir sikkert pølsegrilling likevel idag da!
Litt grått bare...
ImageUploadedByBV Forum1397802224.911714.jpg

God morgen!
Snuppa drømmer og drømmer om natta :oops: gråter og snakker i søvne. Mannen skulle ta henne over i vår seng men da ble hun helt hysterisk så måtte bare legge henne tilbake i reisesenga :confused: men vi sov til 08 da :p

Jeg tror formen min kanskje er litt bedre, men har ikke stått opp av senga enda så er litt usikker :p

Ute har det snødd i natt, var helt fritt for snø rundt hytta og nå er det hvitt igjen :mad: Typisk flaks for oss og påska :p Blir sikkert pølsegrilling likevel idag da!
Litt grått bare...
Vis vedlegget 57785

Litt grått ja, men dere klarer vel å kose dere likevel :D
Bra foemen din (muligens) er bedre :)

God morgen!
Snuppa drømmer og drømmer om natta :oops: gråter og snakker i søvne. Mannen skulle ta henne over i vår seng men da ble hun helt hysterisk så måtte bare legge henne tilbake i reisesenga :confused: men vi sov til 08 da :P

Jeg tror formen min kanskje er litt bedre, men har ikke stått opp av senga enda så er litt usikker :P

Ute har det snødd i natt, var helt fritt for snø rundt hytta og nå er det hvitt igjen :mad: Typisk flaks for oss og påska :P Blir sikkert pølsegrilling likevel idag da!
Litt grått bare...
Vis vedlegget 57785

Så leit at Hermine sover urolig og drømmer fælt! Du får jo ikke gjort så mye med det, men håper perioden går over raskt!

Kjempeflott natur ved hytta! Kos dere! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Litt trøtt på høyre øye i dag. Etter at JEG vant pokerrunden :D, la vi oss seint alle mann. Gutten som er her på besøk var en del våken i natt, noe jeg selvfølgelig våkna av, og så tok Jenny dag kl.06.55.

Vesla mi har 39 i feber, har sovet hele natta, er litt matt i øynene, men tuller og fjaser likevel.:)
Nå skal vi lage bananpannekaker og trakte kaffe til frokost. Det ser ut til å bli en nydelig dag, så vi får se hva dagen bringer.

Ha en fin fredag!

Gratulerer med pokerseier! :D

God bedring til veslefrøkna!

Sent from my iPad using BV Forum

IrisM: stakkars lille søte Arian :( :( :( masse god bedring til han! Håper oppkasten gir seg snart.

FruH: så bra at katten forsto hvor hun skulle gå:D og enda bedre at du låste hun inn til seg selv ;):P:D hahaha

Lilla-87: så kjipt å bli vekket av andre sine unger:P menmen sånt skjer;) god bedring til Jenny! Håper det ikke blir verre;) grattis med pokerseier foresten:D flink du er;)

Marian87: stakkars Hermine:( ikke noe gøy når de drømmer så mye! Emira har hatt mange sånne faser gjennom årene, og har da kunne våknet maaange ganger iløpet av natten og vært skikkelig redd! Håper det går over raskt.. fin snø dere har foresten:P hehe..

Her våknet vi rundt 7 idag.. og Leoh ble også vekket av jentene, så han sover nå:) ellers har det vært dusjing, bading, frokost, tv og lek fram til nå! Vi får besøk av broren til sambo, sammen med dama hans :) blir koselig, for vi har bare så vidt fått hilst på hun én gang før! Været er kjempe fint så blir nok tur ut idag å:D

Ha en kjempe fin dag:)

Her våknet vi rundt 7 idag.. og Leoh ble også vekket av jentene, så han sover nå:) ellers har det vært dusjing, bading, frokost, tv og lek fram til nå! Vi får besøk av broren til sambo, sammen med dama hans :) blir koselig, for vi har bare så vidt fått hilst på hun én gang før! Været er kjempe fint så blir nok tur ut idag å:D

Så koselig med besøk da :D Kos dere!!

IrisM: stakkars lille søte Arian :( :( :( masse god bedring til han! Håper oppkasten gir seg snart.

FruH: så bra at katten forsto hvor hun skulle gå:D og enda bedre at du låste hun inn til seg selv ;):p:D hahaha

Lilla-87: så kjipt å bli vekket av andre sine unger:p menmen sånt skjer;) god bedring til Jenny! Håper det ikke blir verre;) grattis med pokerseier foresten:D flink du er;)

Marian87: stakkars Hermine:( ikke noe gøy når de drømmer så mye! Emira har hatt mange sånne faser gjennom årene, og har da kunne våknet maaange ganger iløpet av natten og vært skikkelig redd! Håper det går over raskt.. fin snø dere har foresten:p hehe..

Ja, det var jo bra hun skjønte det, men hun stod og skrek utenfor her helt til vi fikk stått opp, kledd på oss og kommet ut :p

Litt grått ja, men dere klarer vel å kose dere likevel :D
Bra foemen din (muligens) er bedre :)
Jada, Hermine skulle ut å leke likevel hun! Heldigvis stoppa snøen og sola sniker bak en sky, så det er håp;)
Måtte ta en paracet nå etter noen timer for ble litt tumlete i hodet etter å ha kledt på Hermine vader og flere lag med ull:P Men skal gå ut og drikke kaffe i solveggen etterpå! :)

Kos dere med besøk :)

Vi fikk besøk av denne karen mens vi satte og spiste frokost :) Stor stas for både liten og stor!
"Miklel jev" sa Hermine igjen og igjen. Enda mer morro ble det da han begynte å jakte på mus rett utfor vinduet og hoppa høyt oppi lufta flere ganger, til slutt fikk han musa og la seg ned for å tygge på den :D
ImageUploadedByBV Forum1397811795.940420.jpg

Skikkelig nysgjerrig type! :)

Jada, Hermine skulle ut å leke likevel hun! Heldigvis stoppa snøen og sola sniker bak en sky, så det er håp;)
Måtte ta en paracet nå etter noen timer for ble litt tumlete i hodet etter å ha kledt på Hermine vader og flere lag med ull:p Men skal gå ut og drikke kaffe i solveggen etterpå! :)

Det hørtes godt ut! Vinden har gitt seg litt her, så det går an å sitte ute her også :D

Back
Topp