lange trilleturer

hhennes

Forumet er livet
ser mange her triller i 3 timer.. det hadde aldri snuppa godtatt.. hun hater å ligge i vogna.. har en ekstremt nyskjerrig unge..
sover ungene deres når dere går så lange turer?? eller sitter de i sportsdelen????

er heldig hvis jeg får gå 1 time uten protester

Bruker bagdelen på vogna enda. Er ikke bestandig vi triller 3 timer i strekk da. Kanskje to turer på
1,5 time. Eller at jeg triller til venner, er der litt, også triller hjem igjen. I mellomtiden da er jo småen
våken[:)] Hender faktisk at han kan sove 2,5-3 timer i vogna og.. Kommer litt ann på. Mange ganger
ligger han bare våken og leker og

Her går det fint med lange turer, sover ho ikke så hever jeg ryggen i bagen slik at ho får se litt og da er ho stor fornøyd [:D]

Andreas sover så og si hele turen. Hvis han er våken godtar han å ligge i vogna. Det hender han får sitte litt oppe [:D]

nathalie sover i baggen hun [:D]

EA sover gjerne hovedduppen sin i vogna mens vi triller. Da sover han gjerne mellom 2-4 timer

Bruker baggen enda...han sover ikke hele turen, men liker å ligge å leke og lytte. Han er ekstremt nysgjerrig så hvis vi stopper opp og prater med noen så våkner han og ligger med store øyne[:D]....sovner igjen etterpå da...Egentlig sover han best når vognen står i ro ute eller inne i senga. Må desverre bytte til sportsdelen snart jeg også[:'(]

ORIGINAL: Trico

Andreas sover så og si hele turen. Hvis han er våken godtar han å ligge i vogna. Det hender han får sitte litt oppe [:D]

Samme her.
Men det er ikke ofte vi triller 3 timer da. Har nok av andre ting å gjøre og... Men har jeg treningsfri en dag, og bare har Jonas å tenke på, kan jeg godt trille 2-3 timer i strekk hvis han har fått mat rett før vi går ut [:)]

Tiril koser seg på tur uansett[:)]
Men bruker ofte sittedelen på Brio Sing vogna og den er det tre forskjellige liggestillinger, så bare vipper henne litt opp eller litt ned .. sover eller er våken. Vi triller normalt ikke i 3 timer for det gidder jeg ikke[8D]
Men ho syns det er helt fint i vogna, må bare stoppe å gi mat når ho blir sulten.

ORIGINAL: **tvilling85**

Her går det fint med lange turer, sover ho ikke så hever jeg ryggen i bagen slik at ho får se litt og da er ho stor fornøyd [:D]

Samme her :P

Hun sover og hvis hun våkner setter vi opp ryggen et hakk så hun ser litt mer.

Lenge siden snuppa mi godtok å ligge flere timer i vogna. Jeg tar med babybjörn selen på tur og tar henne opp når hun blir for utålmodig eller ikke klarer å sovne. Blir bra trim! I det siste har hun faktisk begynt å sove en time eller mer om gangen igjen på dagtid , så prøver å starte turen når hun skal sove og rett etter at hun har fått mat.

Etter at hun har sovet kan hun ligge en god stund våken i vogna og følge med (kan reise opp ryggen i bagen eller ta ned skjermen), men plutselig har hun har fått nok...

Etter at snuppa sluttet å ta puppen har jeg alltid med en flaske, en pakke ferdig NAN, en saks, en bolle og en termos kokende vann på tur. I tillegg ekstra dress til å ta utenpå om jeg må ta henne opp i Babybjörnen.(I tillegg til det vanlige stelleutstyret og to tepper).

Synes det er litt mye styr å komme seg i veg, men er jo veldig koslig når man først er i sving

Jordbæris
Junior medlem

Medlem siden: 05.08.2009
Status: pålogget Lenge siden snuppa mi godtok å ligge flere timer i vogna. Jeg tar med babybjörn selen på tur og tar henne opp når hun blir for utålmodig eller ikke klarer å sovne. Blir bra trim! I det siste har hun faktisk begynt å sove en time eller mer om gangen igjen på dagtid , så prøver å starte turen når hun skal sove og rett etter at hun har fått mat.

Etter at hun har sovet kan hun ligge en god stund våken i vogna og følge med (kan reise opp ryggen i bagen eller ta ned skjermen), men plutselig har hun har fått nok...

Etter at snuppa sluttet å ta puppen har jeg alltid med en flaske, en pakke ferdig NAN, en saks, en bolle og en termos kokende vann på tur. I tillegg ekstra dress til å ta utenpå om jeg må ta henne opp i Babybjörnen.(I tillegg til det vanlige stelleutstyret og to tepper).

Synes det er litt mye styr å komme seg i veg, men er jo veldig koslig når man først er i sving

da skal jeg gjøre det samme.,
ta med bæreselen på tur.. nå har jeg ingen unnskyldning lenger:)

Back
Topp