Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trico
Andreas sover så og si hele turen. Hvis han er våken godtar han å ligge i vogna. Det hender han får sitte litt oppe [:D]
ORIGINAL: **tvilling85**
Her går det fint med lange turer, sover ho ikke så hever jeg ryggen i bagen slik at ho får se litt og da er ho stor fornøyd [:D]
Jordbæris
Junior medlem
Medlem siden: 05.08.2009
Status: pålogget Lenge siden snuppa mi godtok å ligge flere timer i vogna. Jeg tar med babybjörn selen på tur og tar henne opp når hun blir for utålmodig eller ikke klarer å sovne. Blir bra trim! I det siste har hun faktisk begynt å sove en time eller mer om gangen igjen på dagtid , så prøver å starte turen når hun skal sove og rett etter at hun har fått mat.
Etter at hun har sovet kan hun ligge en god stund våken i vogna og følge med (kan reise opp ryggen i bagen eller ta ned skjermen), men plutselig har hun har fått nok...
Etter at snuppa sluttet å ta puppen har jeg alltid med en flaske, en pakke ferdig NAN, en saks, en bolle og en termos kokende vann på tur. I tillegg ekstra dress til å ta utenpå om jeg må ta henne opp i Babybjörnen.(I tillegg til det vanlige stelleutstyret og to tepper).
Synes det er litt mye styr å komme seg i veg, men er jo veldig koslig når man først er i sving